دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

علی لاریجانی

علی لاریجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره نحوه برخورد با اسرائیل اظهارنظر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی در راهپیمایی روز قدس گفت: شکل انتقام باید دقیق و بازدارنده باشد و نباید در راهبرد اسرائیل صورت بگیرد./ برنا

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از گپ و گفت سردار فدوی با علی لاریجانی در حاشیه نماز جمعه امروز تهران منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. 15 فروردین ماه سال 1403، دیدار رمضانی مسئولان نظام...

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زیتون از زوال عقل و پیری مغز جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حاشیه دیدار مسئولان نظام با رهبری را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی، شهادت سردار محمدرضا زاهدی در حریان حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت سابق، در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین به ماجرای ردصلاحیت روحانی و لاریجانی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیخ حسین انصاریان در یکی از دعا‌های خود در شب 21 رمضان، گفت «آن‌هایی که دلشان نمی‌خواست بیایند و احیا و با آخوند‌ها بد هستند» را در احیای ما شریک قرار بده شیخ حسین انصاریان در یکی از دعا‌های خود در شب 21 رمضان، گفت «آن‌هایی که دلشان نمی‌خواست بیایند و احیا و با آخوند‌ها بد هستند» را در احیای ما شریک قرار بده. دعای شیخ حسین انصاریان برای آن‌هایی که دلشان نمی‌خواست به مراسم شب احیا بروند...

وب‌گاه خبر آنلاین

از نکات جالب در زندگی خصوصی زهرا شجاعی یکی هم این بود که با یک روحانی دانشگاهی - حجت الاسلام مراد علی توانا - ازدواج کرد که کتاب «زن در تاریخ معاصر ایران» را نوشته و سال گذشته در آیین نکوداشت خانم شجاعی روی سن بر پیشانی همسر بیمار خود بوسه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: در دولت آقای رئیسی که پروژه مهم جدیدی نداریم و همان پروژه‌های قبلی است؛ ولی اگر بخواهند یک پروژه‌ای شروع کنند، متاسفانه فقط نهادهای خاص مثل قرارگاههای ریز و درشت نهاد های امنیتی و نظامی یا بنیادهایی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و اگر چیزی برای بخش خصوصی بماندیک عده خاص هستند که می‌توانند پروژه بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اینکه در 10-12 سال گذشته بارها در باره احضار محمود احمدی نژاد به دادسرا و محاکمه وی اخباری منتشر شده اما هیچگاه در باره این اقدام قضایی اطلاع رسانی شفافی صورت نگرفته است. خبرآنلاین: با اینکه در 10-12 سال گذشته بارها در باره احضار محمود احمدی نژاد به دادسرا و محاکمه وی اخباری منتشر شده اما هیچگاه در باره این اقدام قضایی اطلاع رسانی شفافی صورت نگرفته است. دست کم درباره احضار 11سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه در 10-12 سال گذشته بارها در باره احضار محمود احمدی نژاد به دادسرا و محاکمه وی اخباری منتشر شده اما هیچگاه در باره این اقدام قضایی اطلاع رسانی شفافی صورت نگزفته است.