دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

علی لاریجانی

علی لاریجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

هفدهمین همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران چهره هایی چون علی لاریجاین و محمدجواد ظریف حضور داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که این‌که تعیین تکلیف نمایندگان تهران در مجلس دوازدهم به دور دوم انتخابات کشیده شده است به خاطر تعدد لیست‌ها بوده که انتظار می‌رود در دور دوم توافقاتی صورت گیرد تا مردم بتوانند درباره کاندیداها تصمیم‌گیری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدانیم رشد شتابان توسعه ملی جایگاه آینده ایران را در صحنه بین‌المللی مشخص می‌کند و این ترجمه این روایت است که پاداش به حکومت‌ها به اندازه استفاده‌شان از عقلانیت داده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

علی لاریجانی گفت: «عقلا محبوب خداوند هستند؛ هرچند ممکن است مغضوب یک عده باشند. اگر عقل چنین جایگاهی دارد، چرا امروز در غربت است؟ یک عده فکر می‌کنند منافعشان در بی اعتنایی به عقل است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی گفت: علم سیاست در ذات خود سختی‌های بیشتری دارد؛ کانت می‌گوید شاید سخت‌ترین دانش‌ها در حوزه سیاست است چون در علوم دقیقه با موجودات بی جان طرف هستیم، اما اینجا با انسان‌ها و اراده‌هایشان طرف هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی گفت: تکثر آراء در زمینه سیاست زیاد است و اتفاقا خوب هم هست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس دهم با بیان اینکه اگر تکثر آراء را از کشور بگیرید تبدیل به دهکده می‌شود، گفت: تکثر آراء باعث پیشرفت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله سید احمد خاتمی، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند. امروز صبح نیز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام نتایج قطعی انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد و محمدباقر قالیباف، در جایگاه چهارمین نامزد منتخب مردم تهران به مجلس راه پیدا کرد؛ نتیجه‌ای که از نظر بسیاری از فعالان سیاسی از چند منظر برای سردار شکستی بزرگ برای او محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر و ترحیم آیت الله امامی کاشانی حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید: چرا انتخابات را تا 12 شب طول دادند و یکدفعه آمار نجومی افزایش پیدا کرد؟ در صورتی که بسیاری از صندوق‌ها هم خالی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت آیت الله افتخاری را تسلیت گفت.