یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

علی لاریجانی

علی لاریجانی

وب‌گاه الف

اندیشکده‌های آمریکایی معتقدند اعتراضات چندسال اخیر در ایران ثابت کرده تغییر حکومت به معنای سنتی دیگر کارایی ندارد و باید اپوزیسیون داخلی تقویت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اندیشکده‌های آمریکایی معتقدند اعتراضات چندسال اخیر در ایران ثابت کرده تغییر حکومت به معنای سنتی دیگر کارایی ندارد و باید اپوزیسیون داخلی تقویت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مرور اردیبهشت پارسال همچنین می‌توان بر عقب نشینی ابراهیم رییسی از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال درنگ کرد که قابل پیش‌بینی هم بود اما به جای آن که اعلام کند ما در تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ هم مانده‌ایم چه رسد به آن که بخواهیم سالی یک میلیون خانه بسازیم تعهد انجام وعده خود را به گردن قبلی‌ها انداخت ویک لحظه فراموش کرد او وعده داده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان در روز 4 بهمن اعلام کرد که صلاحیت 138 نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تایید شده است. صلاحیت حسن روحانی و مصطفی پورمحمدی در این مرحله رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور سیاسی لاریجانی در سالی که گذشت با وجود عدم مشارکت و حمایت از گروه خاصی در انتخابات پررنگ بود و گمانه‌زنی‌هایی برای آینده سیاسی او نیز انجام شد؛ سناریوهایی که او را چهره پشت پرده سیاست دانستند؛ که یکی از بازوهای مشورتی کشور است و در نتیجه حذف او از فضای سیاسی کشور به سادگی امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه عصر ایران

تعابیر پرکاربرد در اردیبهشت 1402 و در عرصه رسانه‌ای در انعکاس فضای سیاسی و اجتماعی اینها بودند: واگذاری خودروهای شاسی بلند به شماری از نمایندگان که علیرضا بیگی نماینده تبریز مطرح کرد و به استیضاح فاطمی امین وزیر صمت ربط داد و اصطلاح «خالص‌سازی» که علی لاریجانی رییس سه دوره مجلس شورای اسلامی در وصف فرآیندی به کار برد که از 1400 با حذف او از کاندیداتوری ریاست جمهوری شروع شده بود. همچنین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. خبرآنلاین: پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده...

وب‌گاه خبر آنلاین

حجاریان در نظریه خود می‌آورد که فرآیند «مخلص‌سازی» از طریق نظارت استصوابی و دیگر ابزارهای حذفی و تبلیغی با حذف بخش عمده‌ای از نیروهای سیاسی انجام شد اما پس از آن: «مرحله «خالص‌سازی» کلید خورد که در آن عبور از «مخلص‌ها» در دستور کار قرار گرفت.» اما حجاریان می‌نویسد این روند یک مرحله دیگر هم خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء 13 صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. در لنجان نیز به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیأت مرکزی نظارت رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه یافتند. سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز بیست و هفتم اسفند 1379 از درخواست برای حل مشکل سعید منتظری، و ابراز خطر تضعیف قوه قضائیه از طرف سید جعفر شبیری را نوشته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزندان بسیاری از اصولگرایان در خارج کشور هستند و شاید سکوت پدران اصولگرا و دورشدن آنها از قدرت به همین دلیل باشد چرا که سال‌ها شعار مبارزه با آمریکا و غرب دادند اما فرزندانشان در این کشورها ساکن هستند، مانند دختر حدادعادل مدتی در آمریکا بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان به حواشی اخیر مربوط به مهاجرت پسر محمدباقر قالیباف واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره اصولگرا به رویکردهای دوگانه در بررسی صلاحیت لاریجانی و قالیباف انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی ادوار انتخاباتی مجلس حکایت از آن دارد که کمترین میزان مشارکت در انتخابات 1402 و بیشترین میزان مشارکت در انتخابات مجلس پنجم رقم خورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید رسایی، ازجمله حامیان سرسخت نظارت استصوابی است، مساله‌ای که در انتخابات دهم دامن خودش را هم گرفت. کسی که از فعالیت‌های بسیج گرفته تا نقش واعظی و تبلیغات اسلام در اوگاندا و لبنان و پاکستان و... و ورود به سپاه پاسداران را در کارنامه‌اش دارد.