دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

علی لاریجانی

علی لاریجانی

وب‌گاه مشرق نیوز

شوراهای نظارتی ساترا در طول این مدت نتوانسته کارنامه موفق نظیر سازمان معادلش در حوزه مدیریت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ارائه دهد.

وب‌گاه عصر ایران

وظیفه اصلی حکومت رفاه و آسایش مردم همراه با رشد معنوی است. عقل، امروز در غربت است، عقلا هم مغضوب یک عده‌اند. خطر تحجر از کفر بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید بهبهانی استاد محمود احمدی نژاد در دانشگاه بود که نقش بسیار مهمی در ارتقای وی داشت اما دانشجوی وفادار حق شاگردی را خوب ادا کرد و استاد را در مقام وزیر نشاند؛ وزیری که البته تنها 2 سال در مقام وزارت باقی ماند و احمدی نژاد نتوانست استاد خود را از تیغ استیضاح مجلس برهاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: حمید بهبهانی استاد محمود احمدی نژاد در دانشگاه بود که نقش بسیار مهمی در ارتقای وی داشت اما دانشجوی وفادار حق شاگردی را خوب ادا کرد و استاد را در مقام وزیر نشاند؛ وزیری که البته تنها 2 سال در مقام وزارت باقی ماند و احمدی نژاد نتوانست استاد خود را از تیغ استیضاح مجلس برهاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خدابخشی از ابتدای ورود به معاونت سیاسی سازمان صداوسیما دست به اقدامات عجیب و انتحاری زد. او ساختارها را بر هم ریخت و با شعار «تحول در خبر صداوسیما» ساختمان شبکه خبر را تغییر داد و خبرگزاری صداوسیما که به واحد مرکزی خبر معروف بود و شبکه خبر، پخش اخبار سیما، باشگاه خبرنگاران و خبر رادیو و پخش اخبار صدا را تلفیق کرد و ساختمان‌ها را خالی و باشگاه خبرنگاران را به طور کلی تعطیل کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خاتمی می کوشد تا خود را به عنوان رهبر براندازی تعریف کرده و نظام حکمرانی موجود را به عنوان دگرخود به چالش فرا بخواند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای گزافی نیست اگر محمود نبویان را در کنار جواد کریمی قدوسی دوقلوهای پارلمانی ضدبرجام و ضدظریف بدانیم. مرور اظهارات نبویان و اظهاراتش در مجلس نهم و مجلس یازدهم نشان از این دارد که رویکرد او درقبال برجام تغییر قابل‌توجهی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلبدرباره وضعیت آینده اصلاح‌طلبان پس از انتخابات 11 اسفند، تاثیر عدم مشارکت در آینده‌ی دیگر انتخابات و اختلافات بین دو گروه روزنه‌گشا و جبهه اصلاحات توضیحاتی داده است

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود احمدی نژاد و ابراهیم رئیسی هر دو پس از دو سال ریاست جمهوری مانند دیگر دولت ها برگزارکننده انتخابات مجلس بودند که بررسی نتایج آن قابل تأمل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آن‌طور که از شواهد و قراین مشخص است مجلس دوازدهم، مجلس پرچالشی برای قالیباف خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: بنده لازم می‌دانم از همه شما مردم دلداده حماسه‌آفرین برای شرکت در دو انتخابات سرنوشت ساز تشکر کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: در این چند ماه منتهی به انتخابات بمباران تبلیغاتی بود اما با این بمباران تبلیغاتی این میزان مشارکت قابل قبول است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن علوم سیاسی ایران روز گذشته در هفدهمین همایش سالانه خود میزبان چهار چهره میانه‌رو در عرصه سیاسی کشور بود. سه وزیر خارجه اسبق کشور و یک رئیس مجلس در این همایش هرکدام در حوزه سیاست خارجی و داخلی به بیان نظرات خود پرداختند‌. این همایش که با عنوان «آینده نظام جهانی؛ سیاست‌ها و الگوهای رفتار ایرانی» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، در ادامه همایش‌های پیشین انجمن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از یک نشست سیاسی با حضور وزرای خارجه دولت احمدی نژاد و روحانی در دانشگاه تهران مشاهده کنید.