پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه خبر آنلاین

سهیل موفق کارگردان فیلم «نوروز» گفت: متاسفانه پنج سال طول کشید تا بتوانم برای این فیلم سرمایه‌گذار پیدا کنم؛ با خیلی از نهادها مذاکره کردیم، ولی کسی زیر بار نرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سهیل موفق کارگردان فیلم «نوروز» گفت: متاسفانه پنج سال طول کشید تا بتوانم برای این فیلم سرمایه‌گذار پیدا کنم؛ با خیلی از نهادها مذاکره کردیم، ولی کسی زیر بار نرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «راز عشق» به آهنگسازی محمد ساعد و خوانندگی شهرام ناظری همزمان با سالروز تولد این هنرمند و تجلیل از علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و رونمایی از «شمس و مولانا» از سازهای ساخته شده توسط مجید صفری یکشنبه - 29 بهمن ماه با حضور بزرگانی چون محمدرضا درویشی، حمیدرضا عاطفی، داود گنجه‌ای، محمدرضا درویشی، مجید صفری، غلام‌حسن کشاورز افشاری، هنگامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم رونمایی از آلبوم "راز عشق" با صدای شهرام ناظری، صبح امروز یکشنبه 29 بهمن 1402 در موزه سینما برگزار شد. این مراسم با پاسداشتِ علی نصیریان برای یک عمر فعالیت هنری همراه بود مراسم رونمایی از آلبوم "راز عشق" با صدای شهرام ناظری، صبح امروز یکشنبه 29 بهمن 1402 در موزه سینما برگزار شد. این مراسم با پاسداشتِ علی نصیریان برای یک عمر فعالیت هنری همراه بود

وب‌گاه خبر آنلاین

اینکه هنر در شکل عام و هنر نمایش به‌طور خاص چه سیر تحولی داشته و از روزگاری پیش از مشروطه تا امروز چه مسیری را آمده، محور گفت‌وگوی من با عبدالحسین لاله بود. از زمانی که نهضت ترجمه نمایشنامه‌های فرنگی شکل گرفت تا زمانی که نمایشنامه‌نویسانی همچون علی نصیریان بلبل سرگشته را نوشتند و پس از او نمایشنامه‌نویسانی همچون بهرام بیضایی بر اساس ساختار نمایش‌های ایرانی تئاتر خلق کردند، راه بسیاری...

خبرگزاری تسنیم

شهرام ناظری در مراسم رونمایی از تازه‌ترین آلبومش، از پنج سال دوری از صحنه و علت آن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «نوروز» با بازی علی نصیریان متقاضی اکران نوروزی است.

خبرگزاری تسنیم

«باغ هنر» رادیو ایران، آی‌فیلم و شبکه نمایش به صورت زنده اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به گزارش عرشه...

خبرگزاری تسنیم

آخرین روز جشنواره فیلم فجر تینو صالحی به فاتح خرمشهر اشاره کرد و المیرا دهقانی از یک شخصیت انسانی فوتبالی گفت. سیامک صفری «شور عاشقی» را روایتگر تراژدی عاشورا دانست و مدیر بازار فیلم درباره پرطرفدارترین بخش جشنواره صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر همه سرگرم پیش‌بینی بودند سیمرغ‌ها به کدام هنرمندان می‌رسد و در این میان شوخی‌های مهران غفوریان نشست خبری را جذاب کرد و جای خالی علی نصیریان احساس شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری فیلم سینمایی «نوروز» در سانس سوم هشتمین روز جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

وب‌گاه تابناک

کاخ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در هشتمین روز محل نمایش سه فیلم است و فیلم «نبودنت» در میان این آثار کنجکاوی برانگیزتر با بازی سحر دولتشاهی است.