پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه فرارو

عده‌ای از قصاب‌ها معتقدند که با وجود 2500 قصابی در تهران، آن‌ها فقط 175 تن گوشت دریافت می‌کنند از سوی دیگر سازمان گوشت کشور می‌گوید که روزانه حدود 400 تن گوشت توزیع می‌شود که از این تعداد 175 تن به قصابی‌ها و بقیه به سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و ارتش داده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی کرج با اشاره به وضعیت ضلع شرقی پروژه بزرگراه شمالی کرج که به اتوبان همت وصل می‌شود، اظهار کرد: پل b 0 تا کنون 22 درصد و پل b 1 که به نوعی در خاورمیانه منحصر به فرد است هم 58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. تا پایان دوره ششم شورا این دو پل تکمیل و اتصال این مسیر به تهران میسر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی نقاط از سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی، شاهد بارش برف خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ پایه ورود به طرح ترافیک در سال 1403 را تصویب کردند که براساس آن، این نرخ 100 هزار تومان است البته که این تصمیم در صورت تایید فرمانداری تهران برای سال آینده قابل اجرا است.

وب‌گاه فرارو

از زمان داریوش بزرگ هخامنشیان دارای سپاه ثابتی به نام «جاویدان‌ها» بوده‌اند، که متشکل از ده هزار نفر بوده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حاشیه رونمایی از تقویم 1403 با حضور علی نصیریان، احمد مسجد جامعی و اصحاب فرهنگ و هنر، مراسم جشن تولد 90 سالگی علی نصیریان برگزار شد. در حاشیه رونمایی از تقویم 1403 با حضور علی نصیریان، احمد مسجد جامعی و اصحاب فرهنگ و هنر، مراسم جشن تولد 90 سالگی علی نصیریان برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

پس ورود کالسکه به تهران، ماشین‌دودی و واگن‌های اسبی دومین و سومین وسایل حمل و نقل عمومی تهران بودند. سفر با این وسایل حمل ونقل مدرن دوران قاجار، اما با معضلات و اتفاقات اجتماعی جالبی همراه بود. در ادامه به قوانین، هزینه حمل ونقل با واگن اسبی و ماشین‌دودی و اتفاقات جالب پیرامون آن پرداخته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ محمد امیر کاظمی گفت: از 11 مصدوم این حادثه هشت نفر پس از اقدامات درمانی سرپایی ترخیص شدند و سه نفر بستری هستند که به زودی ترخیص خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک مطالعه اپیدمیولوژی در بررسی اختلالات سلامت روان شهروندان تهرانی نشان می‌دهد که 4 اختلال سلامت روان افسردگی، اضطراب، اختلال روان‌تنی و اختلال عملکرد اجتماعی هر کدام به نوعی در بیش از 37 درصد ساکنان پایتخت وجود دارد و 2 منطقه هم بیشترین شیوع اختلالات روانی را به خود اختصاص دادند.

وب‌گاه فرارو

رمضانی گفت: همانطور که پیشتر اعلام شد، طبق تدبیر فرمانده محترم کل انتظامی سردار رادان و همچنین ریاست محترم پلیس راهور فراجا سردار حسینی مقرر شد وسایل نقلیه‌ای که فقط در چهارچوب مقررات پلیسی توقیف فیزیکی شده و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت به صورت سریع و آسان ترخیص شوند.

وب‌گاه فرارو

42 ساله است و مجرد. زندگی را از دید خود زیبا می‌بیند. اما می‌گوید حرف اطرافیان امانم را بُریده که چرا ازدواج نکردی، چرا مجردی و تنها زندگی می‌کنی؟ هر چند که سال‌های سال است به این حرف‌ها عادت کرده‌ام، اما همچنان نیش و کنایه روزانه نصیبم می‌شود. ازدواج نکردن و مجرد ماندن حتی در کلانشهر‌ها افراد را شکنجه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ غلامعلی نوربخش اظهار کرد: در همه محور‌های استان بارش برف و باران وجود دارد و محور‌ها لغزنده هستند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (6 اسفند) در شرایط قابل قبول است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور بهره‌برداری و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری کشور از ساختمان سابق اداره برنامه‌های تئاتر واقع در خیابان پارس بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از ساختمان سابق اداره برنامه‌های تئاتر، بر مقاوم‌سازی این ساختمان تاکید کرد.

وب‌گاه الف

ترکیب اکران نوروز یکی از مهم‌ترین بسته‌های سینمای ایران برای مخاطب است، اکرانی که با اعلام سازمان سینمایی با 7 اثر همراه است.