پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه فرارو

مرکز پژوهش‌های مجلس نوشت، طی سه دهه اخیر، سالانه به طور متوسط حدود یک میلیون نفر در داخل مرز‌های کشور جابه‌جا شده‌اند. مهاجرت عمدتاً از مناطق کمتر توسعه‌یافته به مناطق توسعه‌یافته اتفاق افتاده است.

وب‌گاه فرارو

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران: در حال حاضر بار ترافیک فوق سنگین به همراه پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، خروجی آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئو جالب از جشن تولد 90 سالگی علی نصیریان بازیگر و اسطوره سینمای ایران منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای 11- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است همچنین ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 15 درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

حاجی‌وند در ادامه اظهار کرد: اگر برخی کارگزاری‌ها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام نمی‌دهند به این دلیل است که جزئی از این 44 کارگزاری نیستند بنابر این افراد باید توجه کنند که به کارگزاری‌های منتخب مراجعه کنند و کارگزاری‌های منتخب این اقدام را انجام می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی صنعت برق با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاه‌ها رخ دهد از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.

وب‌گاه فرارو

طی روز‌های آینده در تهران طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی و یخ زدگی تاسیسات و لوله‌های آبرسانی پیش بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

بارش سنگین برف در استان البرز ادامه دارد و سامانه بارشی فعال است، ولی از تعطیلی مدارس در این استان خبری نیست.

وب‌گاه فرارو

پاسدار کمیته‌ی منطقه‌ی 12: طبق حکم دادستانی. به تخریب قلعه اقدام کردیم... / ما در اوایل انقلاب که این محل را آتش زدند، به بازسازی آن پرداختیم چراکه تا آن موقع در موردشان فکری نشده و اقدامی صورت نگرفته بود... / چند تن از زنان معترض: «.. به ما می‌گویند بروید در کانون‌ها و کار‌های دستی بیاموزید. اگر این کار ممر درآمدی می‌شود پس چرا تا به حال برای این همه آدم‌های بی‌کار که در مملکت سرگردانند...

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام کاروان‌های تمتع 1403 از ساعت 10 یکشنبه 6 اسفندماه آغاز شد و تاکنون (کمتر از 3 ساعت بعد از ثبت نام) حدود 28 هزار نفر از متقاضیان کاروان خود را قطعی کردند.

وب‌گاه فرارو

نجفقلی حبیبی با بیان اینکه تمام علوم مطرح در زمان خواجه نصیرالدین طوسی به زبان عربی بوده و خواجه در تمام این علوم اقدام به نوشتن رساله‌ای به زبان فارسی کرده، معنای این کار را احیای علم در زبان فارسی دانست.

وب‌گاه فرارو

تصاویری از دریاچه ارومیه منتشر شده است که نشان می دهد با بارش‌های خوب هفته‌های اخیر و همچنین رهاسازی زودتر از موعد حق‌آبه دریاچه ارومیه از سد‌های حوزه آبریز، حال این روز‌های این دریاچه را خوب کرده است.

وب‌گاه فرارو

عربستان سعودی به زائران کشور‌های دیگر و ساکنان خارجی مقیم این کشور هشدار داد که در مراسم حج آینده بدون مجوز‌های لازم شرکت نکنند، وگرنه مشمول مجازات‌های سخت خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور هراز که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شده و تردد از این محور در حال انجام است. با تمهیدات اتخاذ شده تردد از آزادراه تهران - شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. این جاده پس از تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال از ساعاتی دیگر در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد، تا فرآیند...

وب‌گاه فرارو

گواهینامه گرفتن شرایط خودش را دارد و کسانی که موفق به دریافت این مدرک می‌شوند، می‌دانند که گواهینامه مادام العمر نیست و معمولا بعد از 10 سال اعتبارش تمام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محله تیردوقلو تهران واقع در انتهای خیابان 17 شهریور یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران در آذین‌بندی جشن نیمه شعبان به شمار می‌رود که کار خود را از دهه 30 هجری قمری با پیشنهاد آیت‌الله بجستانی آغاز کرده است.