چهارشنبه 18 مهر 1403

عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش مردم است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش مردم است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس، نوید بخش امنیت، آرامش و آسایش در میان مردم و جامعه است.

حجت الاسلام علی خاتمی، شامگاه سه شنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز مردم، پلیس را امین خود می‌دانند، به تلاش‌های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم در استان اشاره کرد و افزود: برخورد قاطع پلیس با مجرمان و حفظ احترام شهروندان باعث شده که نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر شناخته شود.

وی، تلاش های خستگی ناپذیر و صحیح پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان را یادآور شد و اظهار داشت: پلیس در همه زمینه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام خاتمی به تنوع و حجم بالای ماموریت های ناجا، اشاره کرد و افزود: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد.

وی، حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی سریع مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: امنیت و سلامت 2 مقوله بسیار مهمی هستند که انسان در زندگی به شدت نیازمند آن است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس استان در سالجاری، گفت: خدمت به مردم و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش، افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی است.

سردار رحیم جهانبخش به نقش علما و روحانیون در ارتقاء سطح امنیت اشار کرد و افزود: کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان در سنگر پاسداری از ولایت و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

وی اظهار داشت: شاخص های این مردم انقلابی، همواره دفاع از نظام، آرمانهای نظام، اطاعت محض از اوامر رهبری و پایبندی به خون شهدا بوده است و ثابت کرده اند که تا پای جان از آرمان های خود با تمام وجود دفاع و حمایت می کنند.

*س_برچسب‌ها_س*