جمعه 13 مهر 1403

عملیات اجرایی بزرگراه بیله‌سوار - گرمی تسریع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عملیات اجرایی بزرگراه بیله‌سوار - گرمی تسریع می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بزرگراه بیله‌سوار - گرمی به عنوان یکی از پروژه مهم راه استان در سال جاری تسریع می‌شود.

محبوب حیدری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی شهرستان بیله‌سوار افزود: احداث چهارخطه بیله‌سوار - گرمی به عنوان پروژه مهم و حیاتی، اهمیت و نقش بسزایی در ایمنی تردد، سرعت جابجایی کالا و مسافر، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه اقتصادی و گردشگری برای استان و شهرستان بیله‌سوار دارد.

وی اضافه کرد: از دیگر مزایای احداث و تکمیل این پروژه اتصال مرکز استان و تسهیل ترانزیتی اردبیل با جمهوری آذربایجان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار است.

حیدری بیان کرد: برنامه های سال 99 حوزه راه و شهرسازی شهرستان بیله‌سوار با جدیت در تکمیل پروژه‌های تعریف شده ادامه خواهد داشت و تمام تلاش راه و شهرسازی اجرای با کیفیت تمامی پروژه‌ها در استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از اجرای آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان بیله‌سوار خبر داد و گفت: برای آسایش و رفاه حال ساکنان مسکن مهر این شهرستان عملیات زیرسازی و آسفالت معابر 424 واحد مسکن مهر انجام شد.

حسن قبادی فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اهمیت استراتژیک این شهرستان بعنوان دروازه ورود به قفقاز و قطب کشاورزی شمالغرب کشور گفت: پروژه چهارخطه بیله‌سوار - گرمی جزو اولویت اول پروژه‌های عمرانی این شهرستان می‌باشد و لازم است دستگاه‌های مربوطه با همکاری همه جانبه برای اجرای سریع و رفع مسایل و مشکلات این پروژه اقدام نمایند.

بیله سوار در شمال اردبیل قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*