شنبه 29 اردیبهشت 1403

عملیات افتخارآمیز بیت المقدس هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عملیات افتخارآمیز بیت المقدس هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست

کریمی گفت: عملیات افتخارآمیز بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد علاوه بر اینکه هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست موجب عزت ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت ها و بالندگی های ملت ایران را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: ماهیت دفاع مقدس کاملا اسلامی است که رزمندگان و ملت ایران با روحیه ایثار و جهادی در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی کردند و دفاع مقدس ملت ایران سرآغاز صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.

کریمی اظهار کرد: سالروز آزادی خرمشهر که به حق روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران نامگذاری شده سرآغاز سربلندی ملت ایران است و همواره به عنوان یکی از شکوه مندترین رخدادها در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح است.

وی ادامه داد: عملیات افتخارآمیز بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد علاوه بر اینکه هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست موجب عزت ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت ها و بالندگی های ملت ایران را فراهم کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: همچنین روز دزفول که به عنوان روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده یکی دیگر از مناسبت های مهم خرداد ماه است و امروز وظیفه داریم در راستای گرامیداشت این ایام وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

کریمی افزود: در راستای گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر و روز دزفول بیش از 200 عنوان برنامه در سطح استان مرکزی با مشارکت دستگاه ها و نهادها اجرایی می شود که شعار محوری برنامه ها"ما مقتدریم" است.

وی خاطرنشان کرد: همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح استان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های ایام الله سوم خرداد پیش بینی شد که امسال به جهت شیوع بیماری کرونا به شکل محدود و در فضای باز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام /