یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

عمویی: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عمویی: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به تشریح نشست مشترک امروز این کمیسیون با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: ظهر امروز، معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات اخیر و اشراف این معاونت در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده، سرویس های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان، بی اثر شده است و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند.

عمویی اظهار کرد: براساس گفته‌های مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی به منظور ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آن‌هاست.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان ضمن طرح سوالاتی درباره گزارش ارائه شده و تقدیر از موارد خنثی شده از اقدامات دشمن، بر هوشیاری کامل نیروهای امنیتی در جنگ اطلاعاتی تاکید کردند. حاضران در جلسه، حافظان اصلی امنیت کشور را مردم دانستند و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم پایه» تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: در پایان این نشست، اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات به نحو مقتضی برای افکار عمومی شدند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مجلس خبرگان رهبری

عمویی امنیت ملی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
عمویی: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند 2