یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار شبکه المیادین صبح امروز دوشنبه به نقل از منابع خود از شلیک 30 راکت به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق استان دیرالزور سوریه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت عراق امروز با صدور بیانیه‌ای از حمله به دو پایگاه آمریکایی در عراق و سوریه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پایگاه «عین الاسد» نظامیان آمریکایی واقع در استان الانبار عراق هدف حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به 2 پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه خبر داد. بر این اساس مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «عین الاسد» واقع در غرب عراق را هدف قرار داده است. طبق این بیانیه، حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکایی عین الاسد با استفاده از پهپاد به انجام رسیده است. همچنین مقاومت اسلامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که 2 پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه را هدف قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را هدف حمله پهپادی قرار داده است مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را هدف حمله پهپادی قرار داده است به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از سایت دیده بان ایران؛ مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را هدف حمله پهپادی قرار داده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همت هیات الزهرا دانشگاه شریف روز جمعه 15 دی برگزار شد. در این مراسم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و همچنین حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، مرکز اسناد و موزه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. حجت الاسلام قاسمیان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: به این بهانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دارایی انگلیس گفت که تحولات دریای سرخ ممکن است بر اقتصاد این کشور اثر بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن قادر به متوقف کردن حملات گروه‌های مسلح عراق به پایگاه‌های نظامی آمریکا نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه واشنگتن پست امروز (15 دی) در گزارشی از 115 حمله به مواضع کشور آمیکا در غرب آسیا از تاریخ 17 اکتبر تاکنون (81 روز) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع از انفجاری مهیب در نزدیکی پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد شیاع السودانی امروز جمعه از تشکیل کمیته دوجانبه برای برنامه ریزی خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا از عراق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع از انفجاری مهیب در نزدیکی پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت اسرائیل انتقادهای آمریکا درباره پیشنهادهای اسکان مجدد فلسطینیان در سرزمین‌های خارج از غزه را رد کرد و در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، گفت که اسرائیل "ستاره دیگری در پرچم آمریکا" نیست و از آن دستور نمی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: احمق‌های آمریکایی حاج قاسم را به شهادت رساندند و مسئولیت آن را نیز بر عهده گرفتند تا هیچ تردیدی باقی نماند که داعش ماهیت آمریکایی دارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.