یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات پنتاگون اذعان کردند که در حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه دست‌کم 70 نظامی این کشور زخمی و برخی از آنها دچار ضربه مغزی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات پنتاگون اذعان کردند که در حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه دست‌کم 70 نظامی این کشور زخمی و برخی از آنها دچار ضربه مغزی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قدس امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع EVO Max 4T خبر داد که در حال اجرای ماموریت های جاسوسی بر فراز غزه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام اعلام کرد که گروه‌های شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در عراق با موشک بالستیک و راکت پایگاه هوایی الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی، را مورد حمله قرار دادند. ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام اعلام کرد که گروه‌های شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در عراق با موشک بالستیک و راکت پایگاه هوایی الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی، را مورد حمله قرار دادند. سنتکام...

وب‌گاه عصر ایران

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود درباره حمله به پایگاه عین الاسد گزارش داد: طبق ارزیابی‌های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

یک مقام آمریکایی به رسانه های آمریکایی با استناد به ارزیابی‌های اولیه گفت: یک نیروی آمریکایی در حمله روز شنبه به پایگاه هوایی عین الاسد عراق دارای جراحات جزئی شده و یکی از نیروهای امنیتی عراق به شدت مجروح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز نظامی امروز رژیم صهیونیستی به دمشق که به شهادت 4 مستشار نظامی ایران و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع عراقی از حمله جدید به محل استقرار نظامیان اشغالگران آمریکایی در پایگاه عین الاسد در استان الانباردر غرب این کشور خبر دادند. مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله سنگین موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در عین الاسد در غرب عراق انجام داده است. العربیه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که عین الاسد با بیش از بیست موشک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق عصر امروز شنبه پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را هدف حمله راکتی گسترده قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

پایگاه عین الاسد امریکا در غرب عراق با شلیک شمار زیادی راکت هدف قرار گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌منابع لبنانی، بعدازظهر امروز (شنبه)، از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان خبر دادند. منابع لبنانی می‌گویند ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داده است. به گزارش عرشه آنلاین، منابع لبنانی، بعدازظهر امروز (شنبه)، از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی درباره اقدام دلاورانه سپاه پاسداران و تحقق گامی مهم در راستای مطالبه مردمی انتقام سخت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: فَمَنِ اعتَدی عَلَیکُم فَاعتَدُوا عَلَیهِ بِمِثلِ مَا اعتَدی عَلَیکُم وَ اتَقُوا اللَهَ سوره بقره، آیه 194 پاسخ بامداد سه‌شنبه 26 دی، اقدام ستودنی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب در موشک باران محل جاسوسان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین روز چهارشنبه در پی حمله سپاه به اربیل از پاکستان و ایران خواست تا «خویشتنداری» نشان دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

راهبرد معاصر نوشت: عملیات موشکی روز گذشته را می‌توان تاریخی خواند، از این حیث که می‌تواند حامل پیام هشدار به طرف‌های مقابل باشد، اگر آن را گرفته باشند و از شیطنت علیه منافع ملی ایران دست بردارند.

خبرگزاری تسنیم

واکنش دانشجویان و تشکل های دانشجویی به اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش و موساد همچنان ادامه دارد.