یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز جمعه با حضور در جمع راهپیمایان اهوازی بیان کرد: اگر در گذشته جنگ‌های جبهه مقاومت به چندین روز محدود می‌شد، اما اکنون بیش از 6 ماه مردم غزه زیر بمباران هستند و با وجود 33 هزار شهید و 75 هزار مجروح، اما محکم ایستاده‌اند. وی افزود: امروز بیش از هشت هزار نفر در فلسطین زیر آوار مدفون بوده و 14 هزار کودک و بیش از 9 هزار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران در واکنش به حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری اش در دمشق قاطعانه اعلام کرد که این حمله با پاسخی سخت روبرو خواهد شد؛ واکنشی که موجب شده تا غرب از آغاز فصل تازه ای از رویارویی های احتمالی به هراس بیفتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اخیر رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق موجب شده تا گمانه زنی ها در باب واکنش احتمالی تهران افزایش یابد. بسیاری براین باورند که ایران هیچگاه خود را درگیر بازی تل آویو نخواهد کرد هرچند به حمله اخیر پاسخی هوشمندانه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاء‌الدین بروجردی منتخب مردم لارستان برای مجلس دوازدهم، درباره جنایات رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: جنایت وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق عبور این رژیم غاصب از خط قرمز بین المللی یعنی کنوانسیون وین است. وی افزود: طبق کنوانسیون وین همه اماکن دیپلماتیک متعلق...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: طبق کنوانسیون وین همه اماکن دیپلماتیک متعلق به کشورها از مصونیت کامل برخوردار هستند و رژیم صهیونیستی با این اقدام عملا مجوز عبور از خط قرمزها را علیه خود صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت عراق صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد یک هدف حیاتی در منطقه اشغالی الجلیل را با پهپاد هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های پاکستانی امروز (سه‌شنبه) خبر دادند شماری از تروریست‌ها به یک پایگاه نیروی دریایی این کشور حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند. نیروهای امنیتی هم در تیراندازی متقابل هر پنج مهاجم را از پای درآوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت روحانی: او از طریق زیرنویس شبکه خبر، از حمله به عین الاسد مطلع شد / روحانی و دولت در جریان استقرار پدافند هوایی و تصمیم گیری درباره «کلییر نکردن» آسمان کشور و متعاقب آن، فاجعه هواپیمای اوکراینی نبودند سایت حسن روحانی در مطلبی به ادعای کیهان درباره رئیس جمهور سابق درخصوص اخباری از حمله به عین الاسد واکنش نشان داد. در این مطلب آمده است: روزنامه کیهان در واکنش به انتشار بخشی از خاطرات...

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی به مطلب کیهان درباره شب حمله به عین الاسد واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کانال روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات ظریف در کتاب خود درباره حمله به عین الاسد واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته منابع آگاه در بغداد طرف‌های عراقی و آمریکایی قرار است با محوریت آینده حضور نیروهای ائتلاف آمریکایی در نیمه دوم ماه مارس نشست جدیدی برگزار کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق به دولت، چارچوب هماهنگی و دست اندرکاران بخش پایان دادن به اشغال عراق نسبت به «اعطای مصونیت به نیروهای اشغالگر» هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پارلمان عراق خواهان فشار حداکثری دولت این کشور برای بیرون راندن اشغالگران آمریکایی از عراق شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا بر روی کمک‌های جایگزین برای اوکراین از جمله پرداخت وام به این کشور کار می‌کنند.