یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

خبرگزاری تسنیم

اولین تصاویر از شلیک موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌های داعش و جاسوسان موساد منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عملیات بامداد امروز، هفتمین عملیات موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر است. ویژگی بارز این عملیات در آن است که برای نخستین مرتبه سپاه دو موقعیت مختلف را در دو جغرافیای متفاوت مورد حمله موشکی قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع محلی از حمله موشکی بامداد سه‌شنبه ایران به مقرهای تروریستی در ادلب سوریه و انهدام آن‌ها خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین مرتبه به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت الاسلام رستمی گفت: اگر کسی خیال کند بر علیه آمریکایی‌ها اقدامی صورت نگرفته مناسبات بین المللی را نشناخته است، اقتدار و هیمنه‌ای که آمریکایی‌ها برای خودشان ایجاد کرده بودند را نشناخته است.

وب‌گاه عصر ایران

آیا قاسمیان نه همه مسئولین، بلکه فقط ده مسئول ارشد کشور را می‌تواند نام ببرد که تایید کنند به قاسمیان گفته‌اند حمله به عین الاسد غیرواقعی بوده است؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت منتسب به محسن رضایی از اظهارات حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام قاسمیان (ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس) در مسجد دانشگاه شریف گفت: ماجرای هواپیمای اوکراینی تقاص عملیات فیک عین الاسد بود./ دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش منابع خبری نخست‌وزیر عراق حضور نیروهای بین‌المللی ائتلاف آمریکا را در بحبوحه جنگ غزه، «ثبات‌زدا» توصیف کرده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزین راسیتان نژاد؛ برخی از تحلیلگران اذعان دارند که آمریکا و اسرائیل با ترور‌های هدفمند قصد ایجاد جبهه‌های جدید وگسترش جنگ و در نهایت وارد کردن ایران به جنگ را دارند و به همین دلیل خواستار سکوت یا به اصطلاح صبر استراژیک در برابر این جنایات و اقدامات رژیم صهیونیستی و ایلات متحده هستند و این درحالی است که درنگاه اول ترور فرماندهان ارشد محور مقاومت نشان از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق فردا در نشست مهمی با گروههای سیاسی در خصوص حضور آمریکا در این کشور حضور می یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه نظامیان آمریکادر سوریه مورد هدف چند پهپاد قرار گرفتند.