دوشنبه 9 مهر 1403

غضنفرآبادی: مجلس خلأهای قانونی در حوزه اقتصاد را رفع می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
غضنفرآبادی: مجلس خلأهای قانونی در حوزه اقتصاد را رفع می‌کند

تهران - ایرنا - نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه با حرف زدن و ارائه گزارش مشکلات حل نمی‌شود گفت: اگر در حوزه اقتصاد نیاز به قانونگذاری داریم، به مجلس منعکس کند و اگر مجلس کاری انجام ندهد، مسئول است.

موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهارداشت: در سال 96 یکی از اخلالگران در نظام اقتصادی که پیک موتوری بود دستگیر شد و در محاکمه مطرح کرد که ارز خرید و فروش کرده است. از او سوال شد که آیا ترسی از کاهش نرخ ارز ندارید، که پاسخ منفی داد و ما تعجب کردیم که چطور وزیر اقتصاد وقت به اندازه پیک موتوری اطلاعی از وضعیت نرخ ارز نداشت.

نماینده مردم بم در مجلس با اشاره به بیانات وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه امروز مجلس افزود: مباحثی در مورد سرمایه‌گذاری مطرح شد و ما باید بند ناف نفت را از اقتصاد قطع کنیم و رشد سرمایه‌گذاری داشته باشیم؛ چرا رشد سرمایه‌گذاری نداریم؟ ایراد کار کجاست؟

غضنفرآبادی خطاب به دژپسند تصریح کرد: گزارشی که امروز توسط وزیر اقتصاد مطرح شد، کافی نیست و در بسیاری از شهرستان‌ها از ظرفیت‌های موجود استفاده نمی‌شود، با حرف زدن و ارائه گزارش مشکلات حل نمی‌شود و باید گزارشی از کارهای انجام شده در این حوزه ارائه شود و اگر در حوزه اقتصاد نیاز به قانونگذاری داریم، به مجلس منعکس کند و اگر مجلس کاری انجام ندهد، مسئول است.

*س_برچسب‌ها_س*