یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان

دو بازیکن خبرساز تیم فوتبال پیکان در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و جدایی آنها محتمل به نظر می‌رسد.

پیکان تهران یکی از تیم‌های لیگ برتری است که شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد. خودروسازان با وجود اینکه هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند، از روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه و برخی مربیان آکادمی شروع کردند و این در حالی است که تعداد اندکی از بازیکنان بزرگسال در این تمرین حاضر بودند.

نکته قابل توجه در این خصوص غیبت دو بازیکن مطرح پیکان در شروع تمرینات بود. سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی دو چهره ویژه پیکانی‌ها هستند که با وجود داشتن قرارداد در تمرینات شرکت نکرده‌اند.

درباره این دو بازیکن طی روزهای گذشته بحث‌های زیادی مطرح شده است. اینکه آنها پیشنهادهای خوبی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر دریافت کرده‌اند و خواهان جدایی هستند.

فلاح که دو سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده در روزهای گذشته با پیشنهاد رسمی باشگاه سپاهان مواجه شده و گفته می‌شود از یکی دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارد. نکته مهم درباره سامان فلاح این است که جدایی او باید با نظر باشگاه پیکان باشد.

وضعیت ثابت‌ایمانی کمی با سامان فلاح فرق دارد. این هافبک جوان و آینده‌دار که در لیست مینی کمپ تیم ملی نیز قرار داشت، یک سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت پرداخت 4.5 میلیارد تومان به باشگاه پیکان می‌تواند آزاد شود و به تیم دیگری بپیوندد. ثابت‌ایمانی با پیشنهاد رسمی سپاهان مواجه است و البته که گفته می‌شود پرسپولیس هم پالس‌هایی برای جذب او داده است.

در هر صورت این دو ستاره جوان خودروسازان در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا جدایی‌شان از پیکان محتمل‌تر از قبل به نظر برسد. باید دید آنها لیگ بیست و سوم را در کدام تیم لیگ برتری سپری خواهند کرد.

از میان اخبار

پایان ماستمالی در استقلال؟

استقلال در آستانه خنثی‌کردن بمب پرسپولیس

(عکس) اتفاق عجیب، ولی جالب در بازی والیبال ایران و هلند

کولاک تراکتور ادامه دارد؛ این بار خرید مهاجم استقلال