جمعه 14 اردیبهشت 1403

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

وب‌گاه خبر آنلاین

جنگ و پیامدهای آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات دوران معاصر دستمایه کار بسیاری از هنرمندان کشورمان قرار گرفته و اهالی تئاتر هم از این تجریه جمعی، در خلق آثار نمایشی متعددی استفاده کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از هنرمندان ازجمله بازیگران و کارگردانان ایرانی به دلایلی دست به تغییر نام یا نام خانوادگی خود زده‌اند و در جامعه با نام جدید خود شناخته می‌شوند. بازیگران ایرانی با انتخاب نام هنری از اسم واقعی‌شان فاصله گرفتند. انتخاب نام هنری بین بازیگران ایرانی یکی از اتفاقات مرسوم در دنیای بازیگری است که از زمان‌های گذشته بین بازیگران ایرانی وجود داشته است. بسیاری از بازیگران ایرانی به دلایل...

وب‌گاه گسترش

فاطمه معتمدآریا در «روسری آبی» در قالب دختری روستایی و رنج‌کشیده ظاهر شده و رفتار و شیوه بیان و حرکاتش کاملا متناسب با موقعیتی است که قصد ترسیم آن را دارد. «روسری آبی» یکی از مهمترین فیلم‌های کارنامه رخشان بنی‌اعتماد است و جزو شاه‌نقش‌های فاطمه معتمدآریا به حساب می‌آید. فیلمی که معتمدآریا ابتدای دهه هفتاد بعد از دریافت چهار سیمرغ بازیگری برای فیلم‌های «برهوت»، «مسافران»، «هنرپیشه» و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امین تارخ هم مانند عرفا دوست داشت که زندگی در لحظه را سرلوحه کار خود کند؛ کاری که چندان هم آسان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امین تارخ هم مانند عرفا دوست داشت که زندگی در لحظه را سرلوحه کار خود کند؛ کاری که چندان هم آسان نیست.

وب‌گاه گسترش

سعید آقاخانی را سال‌ها به عنوان بازیگر و کارگردان آثار کمدی می‌شناختیم تا اینکه اوایل دهه نود، فرزاد موتمن برای بازی در «خداحافظی طولانی» دست روی او گذاشت و برای اولین بار با گریمی متفاوت و بسیار جدی او را مقابل دوربین برد. آقاخانی با درخشش در این فیلم، به گزینه مهمی برای آثار جدی بدل شد. یک سیمرغ و یک نامزدی برای سیمرغ، مهمترین افتخارات آقاخانی برای ایفای نقش‌هایی جدی است. به بهانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد امروز جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیصر (عج) با موضوع بنگاه‌داری بانک‌ها رونمایی شد که روی آن نوشته شده بانک ها غلط می کنند با پول مردم بنگاه داری کنند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کتاب نقش منحصر به فردی را که ماسک در جریان جنگ در اوکراین بازی کرده آشکار کرده است؛ او به یک دلال قدرت تبدیل شده بود که مقامات آمریکایی نمی‌توانستند نادیده بگیرند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مانی حقیقی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده متولد 1348 را بشناسید. مانی حقیقی به تازگی به علت فیلم تفریق و نسبتش با ابراهیم گلستان بسیار در حاشیه بوده است. در ادامه بیشتر با مانی حقیقی آشنا شوید.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی در اظهارات خود اشاره کرده که 10 عنوان فیلم مشکلات مشابه دارند و بازیگران آن‌ها بعد از نقش‌آفرینی در فیلم‌ها، اقدام به کشف حجاب یا فرار از کشور کرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سریال پدر گواردیولا، سریالی جدید از پلتفرم تماشاخانه که پلتفرمی رایگان است، در حال پخش است. سریال پدر گواردیولا جنجال و حواشی بسیار زیادی داشته است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این مقاله به بازیگران سریال پدر گواردیولا که ساخته سعید نعمت‌الله می‌پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون قصد دارد شامگاه چهارشنبه 25 مردادماه فیلمی از افسانه بایگان را روانه آنتن شبکه نمایش کند تا به این شکل مشخص شود این بازیگر ممنوع التصویر نیست.

وب‌گاه گسترش

روزنامه اصولگرای تندرو از برگزاری کلاس‌های بازیگری فاطمه معتمدآریا در فضای مجازی شاکی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه فاطمه معتمد آریا به نام صفحه نو از سال 1399 توقیف است.

وب‌گاه گسترش

فاطمه معتمدآریا با انتشار یک استوری از توقیف یک برنامه به مدت سه سال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاطمه معتمدآریا با انتشار یک استوری از توقیف یک برنامه به نام «صفحه نو» به مدت سه سال خبر داد.