پنج‌شنبه 12 مهر 1403

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید. برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید. برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 440 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به جای آنکه پیوسته از آرزوهای دور و دراز خود صحبت کنی و در دنیا و جاذبه هایش غرق شوی به لطف و مرحمت الهی بیندیش که همانا کلید گنج مقصود ارتباط با پروردگار است و دعای خیر والدین در این راه بهترین یاور، پس هرگز از آنها غافل مشو و روح الهی خود را بشناس و به آنچه خدا نصیبت کرده قانع باش و از همنشینی با نااهلان بپرهیز که خلقت انسان مقصودی والاتر از اینها داشته است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- خیلی درباره این نیت و رسیدن به آن از دیگران سوال می کنی. قدری اندیشه و خلاقیت توام با توکل داشته باشید تا موفق شوید. مسلم بدانید که این کار و نیت به موقع انجام خواهد گرفت.

2- اطرافیان را آزار ندهید. زیرا حرکت دو روز قبل شما دور از ادب بود. دل اطرافیان را به دست آورید تا خداوند به شما کمک کند.

3- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. دعا کنید که گشایش بسیار حاصل خواهد شد.

4- آرزو و هدف شما بالاتر از خواسته های معمول است. پس نیاز به تلاش و کوشش بیشتری دارد. هر چه می توانید، دل را به سوی خدا متوجه کنید و با مساعدت از ائمه اطهار اقدام نمایید.

5- جای هیچ گونه نگرانی نیست. بیمارتان شفا می یابد حتی به مسافرت زیارتی و سیاحتی خواهد رفت. مسافرتان خبرهای خوشی از موفقیت خواهد داد. در امور علمی پیشرفت خواهید کرد.

6- ویژگی های شما عبارت اند از: خوددار، روابط عمومی بالا، باهوش و زیرک، محکم و ثابت، باوقار، دلربا و دارای آینده روشن

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 201 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

متاسفانه ظواهر دنیا آنچنان پر زرق و برق و جذاب است که حتی زیرکان و عاقلان را نیز گاهی به دام می اندازد، بنابراین باید کاملا هوشیار باشی. در انتخاب دوستان خود دقت کن که یکرنگی شرط اول رفاقت است. برای انجام نیتی که در سر داری همتی بلند لازم است. اگر آن را در خود می بینی همین امروز نیتت را عملی کن که خیر تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* ستم جایز مدان زیرا اسیران عشق و بندگان زر، از خرید محبت خواهند گریخت و موکب عاشقان تو پراکنده می شود و شکوه عظمت حسن تو آسیب خواهد دید.

* چاکر اراده قوی و نیت جزم باده نوشان هستم که یکدل و یکرنگ هستند. پس به آن صوفیان سیاهکار و سیاه پوش کاری ندارم و اعتنایی نمی کنم.

* متوجه باش که باد بی نیاز خداوند اگر بوزد، در آن وقت هزار خرمن عبادت را به جوی نمی پذیرند و اعتبار نمی کنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- خیلی سختگیری می کنید و بهانه های بی جهت می آورید. بطوری که ممکن است او آزرده خاطر و منصرف و یا فراری گردد. شما بیش از اندازه فخر فروشی می کنید و با طعنه و کنایه، کارها را پیچیده تر می سازید.

3- سخت گرفتار لذایذ و زرق و برق و مد و تقلید شده اید و در این راه فراط می کنید. مواظب باشید از طریق حق و عدالت خارج مشوید و به گناه آلوده نگردید که عنایت حق از شما برداشته خواهد شد. البته این بدان معنی نمی باشد که در راه بهتر بودن تلاش نداشته باشی، بلکه باید در راه عشق و زندگی بهتر تلاش کنی و یکدل و یکرنگ باشی. درکارهایتان صادق و موفق باش. به چیزی خوب فکر کن و از اندیشه های پریشان، دوری کن.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: واقعاً جذاب و دلربا، قدرشناس، رک گو، پرحرف، رفیق باز، بی آزار، با نمک، سیاستمدار، پرحافظه، تشنه دانستن، هوشیار، ورزشکار، قانع و صبور و مادی گرا.

5- با حقیقت این نیت قابل اجراست اما به حوصله نیاز دارد. نذر خودرا ادا کنید. آیا می دانی او را در منگنه گذاشته ای؟ بطوریکه قدرت تصمیم گیری را از او گرفته اید! قدری به او فرصت بدهید

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 231 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گفتگوهای بی حاصل را هرگز پایانی نیست و ثمره ای جز اتلاف وقت ندارد. به جای صحبت، عمل واجب است، اما هر عملی در وقت و زمان مناسب خود. پس غصه بیهوده مخور و به جای آن در همه امور عاقلانه فکر کن و عجولانه تصمیم مگیر، چرا که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* به جانان گفتم که بوی گیسوی تو مرا بیراهه جهان کرد. جواب داد همان بوی زلف من است که موجب راهنمایی تو می شود و راهنمای راه توست.

* گفتم چه خوش است هوایی که از باغ عشق برخیزد. جواب داد باد و نسیمی مبارک است که از کوی جانان برآید.

* به جانان گفتم نوش لعل لبت ما را به آرزوی خود هلاک کرد. گفت تو بندگی کن و وظایف خود را انجام بده. نوش لعل لبم راه و رسم بنده پروری را می داند.

2- مشکل شما به زودی حل می شود. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. با شخصی که شما را پند می دهد. مهربان باشید و جانب همسر خود را رها نکنید زیرا دل افسرده خواهد شد. از پیله کردن شما دلخور است ولی ابراز نمی کند اما صبر و حوصله او نیز اندازه ای دارد. چون شما را دوست دارد ولی ظاهر نمی سازد و شما فکر می کنید که توجه ندارد در حالی که چنین نیست. غم خوردن اندازه ای دارد. واقعاً نباید غم فردا را خورد در حالیکه باید امروز را غنیمت بدانید فردا که از این جهان درگذشتید، باید با هفت هزار ساله ها زندگی کنید.

3- او خیلی زیرک و ناقلاست. مواظب باشید این نیت عملی است اما مقدماتش که فعالیت علاقه و اراده می باشد. فراهم نیست.

4- از مسافر خبری و مژده ای به شما می رسد. سفری در انتظار شماست. از افراد معتاد دوری کنید.

5- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، راستگو، اهل دسته بندی، پر جوش و خروش، فدایی دیگران، نگران، بیقرار، مسئولیت پذیر، کم توقع، می دانی چه می کنی، اهل خدمت و فرزند دوست

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 415 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در انتظار رسیدن خبری از کسی هستی. کسی که فکر می کنی حرف تو را خوب می فهمد. در عین حال وقتی به موقعیت خود فکر می کنی و اعمالی که در گذشته مرتکب شده ای، از رسیدن خبر ناامید می شوی. نگران نباش، هرچند کمی دیر ولی بالاخره کسی که منتظرش هستی از راه می رسد و خبر دلخواه تو را به تو می رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های دهم و یازدهم می فرماید:

* آن شراب در سبو، با عشوه ای دل صوفی را ربود. پس به ساقی بگو کی و چه موقع به مجلس می آید و وقت خوردن آن را معین می کند.

* ای حافظ اگر تو را به مجلس او راه دهد، می خوارگی کن و برای رضای خدا، ریا کاری و نفاق را کنار بگذار.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- کسی، چیزی یا مکانی را که صمیمانه طالب آن می باشید، بسیار از شما فاصله دارد. زیرا فرهنگ بسیاری از خانواده ها با هم تفاوت دارد و به اندازه کهکشان ها از یکدیگر دورند و یا از نظر فیزیکی، مسافتی فراوان دارد. به شما مژده میدهم که این فاصله با صبر و حوصله، کم و کمتر می شود. بطوریکه به مراد دلتان می رسید. پس حوصله کنید. جای نگرانی نمی باشد.

3- از استعداد شگرف و دلربایی شما داد سخن هاست. چه زن و چه مرد باشید، باید بدانید که بهار زندگی، میوه اش کامیابی است که باید با تلاش و تکاپو به دست آید. شما می توانید از درخت آرزو، میوه شیرین خواستن را بچینید زیرا خواستن توانستن است. بخواه تا بیابی.

4- آینده ای درخشان برایتان نوید می دهم به شرط آنکه اراده را همراه و علاقه را همگام و تلاش را همدم خود سازید.

5- اگر قبله اتان، یک گل سرخ و جا نمازتان، چشمه و مهرتان، نور شد، آن وقت دشت، سجاده شما می شود.

6- در خانواده شما دو نفر همیشه نگران شما هستند. سخن و پند آنها را بشنو و به آنها مهربانی کن تا خداوند به شما کمک کند

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 208 از دیوان حافظ

:

تعبیر فال حافظ شما:

از هر کسی به اندازه توانش توقع داشته باش و بر کسی به جرم ناتوانی سخت مگیر و به جای یاری طلبیدن از انسانهای ناتوان از خدا مدد بخواه که بر هر امری تواناست. اگر امید موفقیت داری علم و ادب بیاموز و در همه حال پاکی و عصمت خود را حفظ کن تا لایق سعادت و منشاء خیر شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- ویژگی های شما عبارت اند از: مجلس آرا، اهل نصیحت، مقبول همه، کم حرف، فداکار، هوشیار، صلح جو، آرام، متین، واقعاً زیبا، تمیز، شیک پوش، جذاب و دلربا، خیرخواه، ظریف، دوست پرور و گاهی کم حوصله.

2- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می برند اما فکر می کنند که شما غرور می ورزید در حالی که سرشت شما چنین است.

3- رقص، موسیقی و خرید، تفریح مورد علاقه شماست ولی هیچگاه از خداوند هم غافل نبوده اید و به همین جهت پروردگار یار و یاور شما بوده است.

4- عبادت واقعی، خدمت به مردم و کمک به همنوع می باشد که شما از این ویژگی برخوردارید.

5- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* اگر دل پاک نباشد و به خانه خدا بروی، فرقی میان کعبه با بتکده که هیچ آدابی ندارد، نخواهد بود. آری در خانه ای که پاکی و پاکدامی نباشد، نیکی و آسایش نتوان یافت.

* ای حافظ در کسب علم و ادب سعی کن زیرا در مجلس خاضعان و عاشقان هر که ادب ندارد، لیاقت هم صحبتی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

6- نیت شما با حوصله، دقت و راهنمایی عالم و دانایی، حتماً برآورده خواهد شد. توکل و حوصله شما کم است. به خود متکی باشید.

7- شما از چنان استعدادی برخوردارید که قادر به هر کاری می باشید. پس تنها اراده شما ضعیف است که باید تقویت کنید و گام برداری چون موفقیت بر شما لبخند می زند و اجازه ورود می خواهد.

8- رنگ برازنده شما، سبز است که در حفظ تعادل و جلوگیری از افراط و تصمیم گیری و عمق بخشیدن به زندگی شما بسیار موثر خواهد بود

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 121 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی آرام و همسر و همدمی بسیار نیکو نصیب شما می شود (شده است) قدر زندگی زیبای خود را بدان و در روزگار آسایش و توانایی دست ناتوانان را بگیر که زندگی فراز و نشیب بسیار دارد و هر کس دعای خیر مستمندان و نیازمندان را با خود داشته باشد هرگز به مصیبت و گرفتاری دچار نخواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، صمیمی، پرحرف، مادی گرا، ثروت جمع کن، عاشق مسافرت و میهمانی، پر تحرک، اهل معامله، با فکر، با سعادت، با استعداد، خلاق، اهل معامله، کمک رسان و رفیق دوست.

2- همسری دارید یا خواهید داشت که بی نظیر است لذا ارزش او را بدانید و با او مهربان باشید و خواسته هایش را بر آورده سازید، چون آتشین مزاج است.

3- از اینکه از زندگی راضی هستید، خوشحالم ولی بعضی اوقات کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی، کاری را خراب می کنید. پس مواظب باشید.

4- از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید و در ساختن زندگی آباد و شادی بخش تلاش کنید.

5- این نیت حتماً اجرا می شود ولی مقدمات کامل آن فراهم نشده است. پس باید دقت، همراه با سرعت و فعالیت را از یاد نبرید.

6- به پدر و مادر محبت کنید. 4 فرزند در طالع دارید. به زودی به موفقیت بزرگی دست می یابید و ملاقات مهمی در پیش دارید. شخصی بلند قد و باریک اندام قصد فریب همسر شما را دارد. بگویید از او بر حذر باشد تا ضرر نکند. در معامله ای سودی نصیب خانواده شما خواهد شد و موفقیت بزرگی در انتظار خانواده شما می باشد، بطوری که حسودان را مات و مبهوت خواهید کرد.

7- به زودی خوابی خواهید دید که در بین باد شدید قرار دارید. تعبیر آن: "برای کاری شما انتخاب شده اید و خواب شما حکایت از یک دوران سخت و پر تلاش دارد ولی بالاخره زندگی با احساس و با محبت را انتخاب می کنید و راه عشق و عرفان را پیش می گیرید."

8- می گویند زندگی نامه شقایق چیست؟ رایت خون به دوش وقت سحر نغمه ای عاشقانه بر لب باد زندگی را سپرده در ره عشق به کف باد و هر چه بادا باد!

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 187 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه گفته اند: «هرکه طاووس خواهد، جور هندوستان کشد» تو هم اگر امید وصال داری باید رنجها را تحمل کنی. آنچه که می خواهی از خدا طلب کن و با توکل به او پیش برو و بدان که خدا امیدواران به کرمش را ناامید نخواهد کرد. به یاری خدا مشکلات حل و بخت خفته تو از خواب بیدار خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- بسیار در دلهره و عذاب به سر می بری درحالیکه برای انجام کارهای بزرگ باید با حوصله دقت تدبیر و آگاهی گام برداشت تا موفق شد این نکته مهم را درنظر داشته باشید شما با چگونگی رفتار به مردم یاد می دهید چگونه با شما رفتار کنند

2- حضرت حافظ در بیت ششم و هفتم می فرماید:

* تو کار را به خدا واگذار کن و خوشحال باش که اگر دشمن رحم و ترحم نداشته باشد، خداوند متعال چاره ساز و مهربان است.

* حافظ در آتش جدایی می سوزد ولی نشانی از گیسوی محبوب نمی بیند. شاید نسیم مشکین بهاری بر زلف یا ورزیده است و ما را به این دولت و بخت نیک رهبری کند.

3- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به مراتب بهتر است زیرا موجب رنج و ناراحتی شدید شما گردیده است اما اگر نمی توانید، در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و دعایی نمایید و سوره مبارک المومنون را در شبی آسوده از آیه 70 تا 95 با حضور قلب و معنی بخوانید و تسبیح حضرت زهرا (س) را بخوانید که گشایش حاصل می شود.

4- مسافرت خوبست اما خرید و فروش ضرر دارد. تغییر مکان و شغل به ضرر خواهد بود. یکی از اقوام نزدیک شما در جایی ضرر و زیان دیده اما به زودی جبران می شود. بیمار حالش خوب نیست. حسود در کمین می باشد، مواظب باش.

5- ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش بخت، خیرخواه، خوشرو، با اراده، صمیمی، فداکار، خوش باطن، پرمحبت، معصوم، راستگو، خوش بیان، مقبول، پر انرژی، نجیب، زیبا پسند، نظر بلند، ساده، بی ریا، خوش بین، لجباز و عاشق پیشه.

6- از پیشنهاد او استقبال کنید زیرا در این کار برای شما نفع بسیار است و ابتدا همسر و یا پدر و مادر را در جریان این موضوع قرار دهید و از آنها کمک بگیرید

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 153 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انسان امید در زندگی چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب محبوب زیبایم چون به آهنگ رقص و پایکوبی بلند شد چین ناز و تکبر را از ابرو بازکرد و دلهای یاران را با گره عشق محکم بست.

* من آنگاه دست از رنگ تقوی و پارسایی با خون دل پاک کردم و دست از توقی کشیدم که چشم مست یار هوشمندان را به عشقبازی و باده خوری دعوت می کرد.

* کدام سنگدل شیوه راهزنی دل ها را به او آموخت که از اول چون گرام بیرون نهاد را که بر عاشقان شب تا سحر نخفته گرفت و دل های آنان را به یغما برد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- این نیت حتماً قابل اجراست اما قدری صبر و حوصله همراه با سرعت عمل، دقت و فعالیت نیاز دارد ولی حتماً عملی می باشد.

3- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، جنجالی، پرشور، قدرشناس، با شخصیت، موفق، پر توقع، خود خواه، حادثه جو، مسلط به نفس، نظر بلند، پشتکاردار، اهل سوال، طوفان به پا کن، عجول، ولخرج و اهل تفریح.

4- موفقیت در چند قدمی شما می باشد. با کمی دقت و اراده می توانید آنرا در آغوش بگیرید. به پدر و مادر محبت کنید و با زخم زبان اطرافیان خود را دلسرد نکنید. نسبت به همسر خود گستاخ نباشید که این عمل هم اندازه ای دارد. مسافر اینک مشغول سرو سامان دادن اوضاع خود می باشد، حالش خوبست. 4 فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق می شوند. بیمار فعلاً به حال خود می ماند. قرض ادا می شود. مسافرتی در پیش دارید و گره از کارها باز می شود. مبارک است

ال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 253 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می خواهی انجام می دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- او به شما سخت علاقه مند است. اجرای این نیت حتمی است اما باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید چون شخصی منطقی و درستگار هستید. خداوند همیشه یار و یاور شما می باشد، پس بر خدای توکل نموده و اقدام کنید که در نهایت به نفع هر دوی شماست.

2- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* پیش آمدهای ناگوار آنقدر زیاد است که گویی در هر طرف برای گرفتن جان انسان پنهان شده اند. از این جهت توسن عمر، افسار گسیخته و با شتاب می راند تا حوادث بر او دست نیابند.

* زندگی حقیقی من که ایام وصال و دیدار بود، به پایان رسید. اکنون در فراق تو بی جان شده ام و از این امر تعجب نکن زیرا روزهای جدایی جزو عمر نیستند.

* ای حافظ سخن بگو زیرا در دنیا فقط همین یادگار زندگی است. شعری بنویس که در عالم کائنات تنها همین اثر باقی ماند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

3- در آینده نزدیک با شخصی کاردان ملاقات خواهید کرد که موجب پیشرفت شما می باشد. در محل کار یا زندگی، شخصی بلند قامت، سفید روی، موی خرمایی با بینی کشیده به شما حسادت می کند. از او دوری کنید. در این مدت که نسبت به شما بی تفاوتی شده است، علتش بگو مگوهای بی ربط می باشد. پس دل او را به دست آورید زیرا او کسی جز شما ندارد و تمام دلش پیش شما است. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. تغییر شغل و مکان تفاوتی ندارد.

4- امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین شجاعت صبر، بزرگترین استاد تجربه و بزرگترین اسرار، مرگ است."

اگر می خواهید چیزی زود بخرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه 5 تا 15 را به مدت 10 روز با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 164 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی شما به زودی تغییرات بزرگی حادث می شود مانند تغییر طبیعت در بهار. غمها و غصه هایتان از بین خواهند رفت و مشکلاتتان حل می شود. شما باید قدر لحظاتی را که نصیبتان می شود بدانید، چرا که زندگی در حال گذر است و غفلت از آن موجب پشیمانی خواهد شد. غم دیروز و غصه فردا را مخور و امروز را خوش باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا نهم می فرماید:

* از اینکه از مسجد به میخانه رفته ام، ایراد مگیر و طعنه مزن زیرا در مسجد واعظی است که خطابه اش طولانی است.

* ای دل، عشرت و ذوق امروز را اگر به فردا موکول کنی و به تاخیر اندازی، سرمایه نقد بقا را کفایت می کند.

* گل عزیز است پس هم صحبتی آن را گرامی بدار زیرا همین که به باغ آمد، طول نمی کشد که می رود.

* ای نوازنده در محفل محبت و دوستان، غزل و سرود بخوان تا چه موقع خواهی گفت که در گذشته این طور و آنطور بوده و خواهد بود.

* حافظ به امید دیدار تو به این جهان هستی آمد. برای بدرود با او یک قدم پیش بگذار که به شتاب از این دنیا می رود و روان او در این جهان نخواهد ماند.

2- مژده می دهم که زندگی شما در تغییر و تحول کلی است. بطوریکه همه را مات و مبهوت خواهد کرد. پس، از زمان، سرعت، علاقه، اراده و تلاش هر چه بیشتر بهره بگیر و از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیرید و به پدر و مادر خود محبت کنید.

3- همسری مهربان، فرزندی خوب و زندگی نسبتاً آسوده ای دارید. پس آن را با وسواس و لجبازی خراب نکنید. اجرای این نیت حتمی است. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار در کار شما روی خواهد داد. بطوری که تا ده روز آینده شاهد موفقیت این نیت خواهید شد. قبلاً تبریک میگویم.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: عجول، ساده، بی ریا، خیرخواه، حساس، فرشته خو، اصیل، درس خوان، مرتب و منظم، دلچسب، منطقی، زود رنج، وسواسی، نظر بلند، بد اقبال، همیشه در حال کمک، نگران و مهربان.

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.

2- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.

3- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.

4- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

5- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.

6- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.

شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.

پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.

7- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

فال حافظ آنلاین امروزپنجشنبه 12 مهر 1403 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 293 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند. زیرا روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- گویا از گم گشته ای سراغ می گیرید و برای دستیابی به آن خود را به آب و آتش می زنید تا این موفقیت را کسب کنید. پس با اعتماد به نفس تلاش می کنید اما دقت و هوشیاری را از دست ندهید و در این راه از طرف شخص مهمی به شما مساعدت می شود که باعث سرعت بخشیدن آن می گردد. نهایت بهره را از زمان و فعالیت خود ببرید.

2- به شما مژده می دهم که طالعت در برج سعد می باشد و آینده ای بس درخشان در پیش روی دارید. به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. در اجرای این نیت کوچکترین تردید به خود راه ندهید زیرا توکل بر خدا از همه چیز بهتر است.

3- اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. اندکی حوصله کنید. تا 20 روز دیگر خبرهای جالبی خواهد رسید. بیمارتان شفا می یابد. مسافرتان خوش خبر خواهد شد. مقام و ثروتی در انتظار شماست اما مواظب حسوردان باشید و راز دلتان را با آنان در میان نگذارید.

4- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* چنگ این گونه فریاد شادی می آورد که، انکار کننده آواز خوانی صوفیانه، کجا رفت و ساغر به خنده لب باز می کند که باز دارنده از باده گساری کجا رفت.

* حال روزگار مرا مشاهده کن. پس جام شادی به دست گیر زیرا بهترین حالت در این وضع متغیر و ناپایدار، شراب خوردن و غم به دل راه ندادن است.

* زلف معشوق زیبای دنیا، یکسره رشته اسارت و فریب است. عارفان به فریب گیسوی دنیا به جنگ با دیگران برنیایند و بر سر دنیا جنگ نمی کنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 2
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 3
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 4
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 5
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 6
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 7
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 8
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 9
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 10
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 11
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 12
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 13
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403 14