یک‌شنبه 22 مهر 1403

فرمانده سپاه استان بوشهر: صلح با رژیمی که کار آن ظلم است معنا ندارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه استان بوشهر: صلح با رژیمی که کار آن ظلم است معنا ندارد

بوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صلح با رژیمی که اساس کار آن فقط ظلم، خون ریزی، بی‌رحمی و کودک کشی است، هیچ معنایی ندارد.

سردار علی رزمجو روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: اشغال‌گری مبنا و مقدمه کسب موجودیت و حاکمیت نیست، این اصلی است که کل بشریت آن را پذیرفته و تا بن دندان به آن اعتقاد دارد. وی ادامه داد: هیچ کسی اشغال‌گری را بر نمی‌تابد و هیچ وقت با این شیوه نمی‌توان کسب موجودیت کرد.

رزمجو اضافه کرد: داغ ننگ اشغال‌گری تا ابد بر پیشانی رژیم صهیونیستی باقی است و ما برای این رژیم غاصب، دولتی را به رسمیت نمی‌شناسیم. فرمانده سپاه امام صادق (ع) ادامه داد: در هفتاد سال گذشته که رژیم صهیونیستی پس از بیانیه بالفور عرض اندام کرده تاکنون، حتی یک رفتار انسان دوستانه و صلح طلبانه را نمی‌توان در کارنامه این رژیم غاصب پیدا کرد.

وی گفت: تمام رفتار رژیم اشغال‌گر قدس ضد انسانی و ضد بشری است و در تمام این سال‌ها هیچگاه با همسایگان خود سر آرامش و سازش نداشته و همیشه بر علیه آن‌ها در نبرد، جنگ، اذیت و آزار بوده است.

رزمجو اظهار کرد: تمام زندان‌های رژیم اشغال‌گر قدس پر از انسان‌های مظلوم است که آنان را زیر شدیدترین شکنجه‌های روحی و جسمی قرار می‌دهد و تنها به پشتوانه آمریکا برای هیچ یک از معاهده‌ها و پیمان‌نامه‌های بین المللی ارزش قائل نیست و به آنها عمل نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اساس رژیم صهیونیستی، اشغالگری است و هیچ سابقه صلح گرایانه‌ای در کارنامه آن دیده نمی‌شود برهمین اساس هرگونه تلاش و اقدام برای کسب مشروعیت و موجودیت، نظیر معامله قرن از اصل و اساس، محکوم به شکست است. رزمجو افزود: رژیم اشغال‌گر قدس مرده به دنیا آمده و هرچه بیشتر بماند، فقط بوی تعفن آن بیشتر گسترش می‌یابد و در آستانه زوال و نابودی قرار گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س*