چهارشنبه 28 شهریور 1403

فرمانده سپاه: پاسخ اسرائیل را می دهیم

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه: پاسخ اسرائیل را می دهیم

فرمانده سپاه پاسداران زمان حمله به اسرائیل را اعلام کرد فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پاسخ به این سئوال که انتقام از اسرائیل کی و چه زمانی و با چه کیفیتی انجام می‌شود؟ اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل به موقع انجام خواهد شد. نمی‌شود درباره جزئیاتش حرف زد. پاسخ ایران به اسرائیل...

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پاسخ به این سئوال که انتقام از اسرائیل کی و چه زمانی و با چه کیفیتی انجام می‌شود؟ اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل به موقع انجام خواهد شد. نمی‌شود درباره جزئیاتش حرف زد. پاسخ ایران به اسرائیل قطعی و حتماً انجام خواهد شد.

سردار سلامی همچنین روز گذشته در یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان در میرآباد سردشت گفت: مگر می‌شود با آمریکا و شرکای آنان جنگید بدون اینکه فداکاری، وفاداری و قدرت از دست دادن دست‌ها در وجود و قلب‌مان نباشد، ما با سلاح‌مان با آمریکا نمی‌جنگیم بلکه به‌واسطه قدرت و اراده جوانمان به سلاح‌مان قدرت می‌دهیم، به واسطه ایمان همین جوانانمان کوه‌ها عظمت می‌دهیم و تا زمانی که از چنین جوانا‌نی برخورداریم، نه تسلیم می‌شویم، نه سازش می‌کنیم، نه امتیاز می‌دهیم، نه عقب می‌نشینیم، نه سست می‌شویم و نه عقب می‌کشیم بلکه پیش می‌رویم. حق همیشه پیروز و این فرموده خداوند است.

منبع: تسنیم --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

فرمانده سپاه: پاسخ اسرائیل را می دهیم 2