سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه کرمان: بسیج تکیه‌گاه دغدغه‌مندان انقلاب است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه کرمان: بسیج تکیه‌گاه دغدغه‌مندان انقلاب است

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فرهنگ و آرمان است، گفت: بسیج افتخار می کند که خانه انقلاب، ستون و تکیه‌گاه دغدغه‌مندان دین و انقلاب است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی عصر سه شنبه در همایش برنامه اعتلای بسیجیان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله این شهر افزود: شاید هنگامی که امام بسیج را پایه گذاری می کرد خیلی ها همه ثمرات آن را نمی دانستند اما بسیج در جهان اسلام منشا خیر، برکت، بزرگی و عزت است.

وی اظهارداشت: بسیج ما به فرمان امام (ره) پایه گذاری شد و به فرمان امام خامنه ای در جای جای ایران اسلامی منشا خیر و صلاح است و یکی از کارهایش مبارزه با ویروس منحوس داعش بود.

سردار معروفی بیان کرد: خدا را شاکریم در شرایط فعلی تحت امر ولی امر برای اعتلای اسلام درهمه زمینه های علمی و پژوهشی، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی، امنیتی و دفاعی، هنر و فرهنگ و فضای مجازی با عمق دین و با نگاه حجت خدا به سلسه مراتب انجام وظیفه می کنیم.

وی گفت: امروز ویژگی بسیجیان ما همان ویژگی های بسیجیان پر افتخار دفاع مقدس در جنگ نابرابر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ظرفیت های بسیج در کرمان گفت: بسیج در مقابله با ویروس کرونا پا به پای نظام سلامت کشور و بعضی جاها جلوتر بوده است.

وی افزود: همچنین نیرو های بسیج برای امنیت بخشی برای مردم حرکت کردند و باور داریم بزرگ ترین کمک مومنانه کمک به سلامت مردم است.

سردار معروفی اقدامات بسیج استان در کمک های مومنانه به نیازمندان را تشریح کرد و گفت: این کمک ها با مسجدمحوری و همراهی خیران و امامان جمعه و جماعت در مناطق مختلف شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فضای مجازی و آسیب های آن بر رسالت رسانه ها و دیگر ارکان در مقابله با جنگ و عملیات روانی دشمن تاکید کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان به تلاش دشمن در انتخابات اخیر نیز اشاره کرد که برای شرکت نکردن مردم برنامه و تلاش داشت و افزود: مردم بصیر اما به فرمان امامشان گوش کردند و آن حماسه را آفریدند.

وی در ادامه فعالیت های مختلف بسیج و سپاه استان را در بخش های علمی و پژوهشی، دفاعی و امنیتی و دیگر بخش ها تشریح کرد.

سردار معروفی گفت که 2 قرارگاه محرومیت زدایی در شرق و جنوب استان تشکیل شده است.

*س_برچسب‌ها_س*