چهارشنبه 28 شهریور 1403

فرمانده پلیس اسرائیل استعفا داد + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فرمانده پلیس اسرائیل استعفا داد + جزئیات

اقتصادنیوز: منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «اوزی لیوی» فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «عوزی لیوی» فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و فرمانده واحد اطلاعات نظامی 8200 ارتش رژیم اشغالگر از سمت خود استعفا داد.

در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت فرمانده یگان 8200 ارتش صهیونیستی استعفای خود را تقدیم «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم کرده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این سومین استعفا در میان نیروهای پلیس تنها طی یک ماه اخیر است.

بر اساس این گزارش، در یک ماه اخیر فرمانده یگان تحقیقات، فرمانده تیپ شمال و امروز هم فرمانده تیپ کرانه باختری از سمت خود استعفا داده است.

خبر مرتبط سردار شریف: اضمحلال اسرائیل را با چشم باز می‌بینیم

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، دشمنان و رژیم صهیونیستی که از هیچ ظلم و جنایتی فروگذاری نکرده است، امروز گرفتار شده و اضمحلال صهیونیست‌ها را با چشم باز می‌بینیم.

در ادامه گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: تحولات از این جهت مهم است که بخش تحقیقات و تیپ کرانه باختری از مهمترین بخش‌های پلیس رژیم صهیونیستی است و تعیین فرماندهان جدید برای این بخش‌ها تحت نظر «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی، به معنی سیطره کامل او بر نیروهای پلیس خواهد بود.

وبسایبت «القاهره الاخباریه» نوشت فرمانده یگان 8200 اطلاعات نظامی اسرائیل به دنبال ناکامی در جلوگیری از حمله 7 اکتبر از سمت خود استعفا داد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فرمانده پلیس اسرائیل استعفا داد + جزئیات 2