شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرمان آماده‌باش به فرمانداران زنجان / توضیحات درباره فیلم سیل ابهر!

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فرمان آماده‌باش به فرمانداران زنجان / توضیحات درباره فیلم سیل ابهر!

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خسارات به فرمانداران همه شهرستان‌ها آماده‌باش داده شده است، گفت: به همه مسؤولان شهرستان گفته شده که تا عبور این شرایط جوی از شهرستان خارج نشوند.

به گزارش اقتصادنیوز صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی در ارتباط با بارش‌های سیل آسا اظهار داشت: شاید ظاهرا در زنجان بارش نباشد، اما احتمال دارد، در روستاها بارش لحظه‌ای ایجاد شود و موجبات خسارت را فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خسارات به فرمانداران همه شهرستان‌ها هشدار آماده‌باش داده شده است، افزود: به دهیاران و مسؤولان شهرستان گفته شده که تا عبور این شرایط جوی از شهرستان خارج نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان همچنین از مردم خواست، با توجه به گزارش‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل از توقف در حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و شنا کردن در بند‌های کنترل سیل به طور جدی پرهیز کنند.

کرامتی در ارتباط با فیلم سیل منتشر شده در فضای مجازی نیز گفت: این فیلم مربوط به امسال نیست چون امسال اصلا در این مقطع زمانی بارش نداشتیم.

همچنین بخوانید