پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌کوتاه در سال 1403 تا 250 میلیون تومان افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

در تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور و سازمان میراث فرهنگی تلنگانه قرار شده است آثار موزه باستان‌شناسی حیدرآباد احیا خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی» که در تئاترشهر روی صحنه است، به پروفسور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی، پژوهشگر و نویسنده تئاتر تقدیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با تبریک روز ملی خلیج‌فارس گفت: خلیج‌فارس تنفس‌گاه منطقه و مهمترین نقطه راهبردی جهان و هدیه خداوند به این سرزمین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «دریای پارس» به کارگردانی زنده‌یاد منوچهر طیاب از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است که تاریخ تمدن و فرهنگ‌های گوناگون منطقه خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

«جام جم» مدتی است روی آنتن نمی‌رود؛ در حالی‌که بسیاری از جمله رئیس صدا و سیما اعتقاد داشتند وجود برنامه منتقدانه‌ای نسبت به خود رسانه ملی لازم است.

خبرگزاری تسنیم

سه سریال «رخنه»، «آقای قاضی؛ شعبه 121» و «بدل» در ژانرهای امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران - 1403 منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تقریبا می شود گفت که خطر از بیخ گوش جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی گذشت. نزدیک بود، ناامیدوارانه به مسلخ رفتن یک اثر پربازیگر دیگر را به نظاره بنشینیم. اما تا اینجای کار، فعلا، فرصت منتظر نشستن را داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

چاپ هفدهم "کمی دیرتر " اثر سید مهدی شجاعی در 204 صفحه رقعی با بهای پشت جلد 220000 تومان توسط نشر نیستان منتشر و وارد بازار کتاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه کننده و کارگردان «بی‌واسطه» با تاکید بر نگاه مطالبه‌گرانه این برنامه تلویزیونی گفت: تمام تلاش «بی‌واسطه» در این است که بدون خودسانسوری به موضوعات گوناگون بپردازد و خود را به سوژه‌های مورد نظرش نزدیک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از بین خانم‌ها بانو قمرالملوک که پیر دیر است، برای من ارشدیت دارد. بعد خانم ضرابی که از لحاظ سوابق خوانندگی به‌خصوص در خواندن آهنگ‌های ضربی بی‌نظیر است. سوم روح‌انگیز و چهارم روح‌بخش و از مردها بنان و بنان و بنان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فلا رسیدن روز خلیج فارس، بنیاد سینمایی فارابی متنی از آب‌های نیلگون خلیج فارس و سینما منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» با موضوع غدیرخم و با حضور نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور گفت: نادر طالب‌زاده، نادره‌ای در حوزه رسانه بود و با خوش فکری و انتخاب هوشمندانه جریان سازی می‌کرد. او بسیاری از اندیشمندان و متفکران غرب را می‌شناخت و از ظرفیت آنها برای نقد و افشای ماهیت نظام سلطه استفاده می‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «فین جین» با میزبانی از بیش از 15 هزار مخاطب، به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش عمارت نوفل‌لوشاتو لقب گرفت.