یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری حقوقی عملکرد رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تروریسم رسانه‌ای که امروز به صورت روشن توسط دولت استکباری آمریکا در دنیا دنبال می‌شود، این است که ماموریت‌هایی که از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی پیش نرفته، با تحریم رسانه‌ای انجام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ، در نیم سال نخست سال جاری، 886 عنوان اجرای صحنه‌ای با 2 هزار و 68 اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند که از این تعداد، 406 اجرای صحنه‌ای مربوط به دفتر موسیقی و مابقی مربوط به استان‌های کشور بوده است. بر اساس این گزارش مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های با ظرفیت کمتر از 1200 نفر به ادارات...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی با اشاره به تهدیدهای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ما امروز معتقدیم که تهدیدات رسانه‌ای فقط برای ما نیست و هر ملت مستقلی در هر گوشه‌ای از دنیا در معرض این تهدیدات است که ممکن است نوع آن فرق داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 2هزار و 68 کنسرت موسیقی 6 ماه اول سال 1401 در کشور برگزار شد که استان اصفهان با 218 اجرا پیشتاز بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شکایت ایران علیه رسانه‌های ضد ایرانی خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تروریسم رسانه‌ای هویت و استقلال کشورها را هدف قرار داده و به‌دنبال ترویج خشونت در میان ملت‌های مستقل منطقه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز رسانه دیگر ابزار قدرت نیست بلکه خود قدرت است.

خبرگزاری دانشجو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به ایران هراسی رسانه‌ها معاند گفت: کار رسانه‌های معاند دروغ پراکنی نیست، آموزش و ترویج خشونت و تروریسم است و ما پیگرد حقوقی و کیفری خواهیم کرد. وی افزود: قواعد جهانی باید علیه رسانه‌هایی که عملا جنگ نظامی را آموزش می‌دهند و به دنبال ایجاد تروریسم هستند اعمال شود. اسماعیلی در ادامه گفت: ما به سازمان‌های مسئول شکایت...

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، بخش اجراهای خیابانی خود را به صورت مجزا و همچون رویدادی مستقل در نقاط مختلف یزد برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تروریسم رسانه‌ای هویت و استقلال کشورها را هدف قرار داده و به‌دنبال ترویج خشونت در میان ملت‌های مستقل منطقه است.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آغاز به کار هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه ابراز امیدواری کرد این مجمع بتواند به جهان تک‌قطبی رسانه‌ای پایان دهد.

خبرگزاری تسنیم

آمار برگزاری اجراهای صحنه‌ای در 6 ماهه اول سال 1401 نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، سالن‌های کنسرت میزبان 2068 اجرای صحنه‌ای بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم‌میهن در گزارشی به شرایط هنرمندان بازداشتی در اعتراضات اخیر پرداخت است.