یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمان و سخنران این مراسم بود که گفت: هنر می‌تواند حرف خدا و پیامبرش را به‌گونه‌ای مقبول به بندگان خدا منتقل کند. اگر هنرمندی این کار را بکند، اولین خیرش برای خودِ آن هنرمند است. ما باید حرف خدا و پیامبر و معصومان را به مردم منتقل کنیم، نه حرف شیطان را. الان دعوای حق و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اطلاع رسانی و انتشارات بنگلادش گفت: پخش سریال های ایرانی در بنگلادش ضروری است چراکه تشابه فرهنگی ما با ایران به مراتب بیشتر از کره است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان و وزیر اطلاع رسانی جمهوری پاکستان ضمن دیدار با یکدیگر بر ساخت محصولات مشترک فرهنگی - هنری و برگزاری جشنواره در دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در راستای اهداف نوین صندوق اعتباری هنر و توسعه ارائه خدمات به اعضای تحت پوشش بر بستر هنرکارت این تفاهم نامه میان سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، حیدر مرادی، مدیرعامل شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای بهره مندی اعضای هنرکارت از خدمات این کانون به امضا رسید. صوفی در مراسم امضای این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیژن مقدم، مدیر مسؤول سایت «الف» که بیشتر چهره‌ای سیاسی و رسانه‌ای است، به‌عنوان مدیر کاخ نیاوران منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیژن مقدم، مدیر مسؤول سایت «الف» که بیشتر چهره‌ای سیاسی و رسانه‌ای است، با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر اطلاع رسانی جمهوری پاکستان ضمن دیدار با یکدیگر بر ساخت محصولات مشترک فرهنگی - هنری و برگزاری جشنواره فیلم در دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقناع افکار عمومی در جهان با روایت‌های تحریف شده می‌کوشد اسلام هراسی را در افکار عمومی، به باور تبدیل کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ و تاریخ مشترک ما و پاکستان منجر به شکل گیری اهداف مشترک بین دو کشور شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان از شرکت های زیرمجموعه صندوق اعتباری هنر و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه خدمات رفاهی ویژه به دارندگان هنرکارت، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

25 دی ماه مقارن با انتشار نامه تاریخی امام راحل در سال 67 برای تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به عنوان روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مدیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه خدمات رفاهی به دارندگان «هنر کارت» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: قرائت‌های افراطی از اسلام توسط ارباب قدرت رسانه‌ای با تکیه بر مقاصد سیاستمداران خلق شده است وگرنه چگونه ممکن است گروه‌های افراطی چون داعش در فرصت زمانی اندک پدید آیند.

خبرگزاری دانا

پدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات، گزارشی از عملکرد خود را در مدت دو سال نمایندگی رسانه‌های سراسر کشور در این هیأت منتشر کرد.