یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام هراسی، معلول روایت های جعلی ارباب قدرت رسانه ای است، گفت: قرائت های افراطی از اسلام با تکیه بر مقاصد سیاستمداران خلق شده است؛ وگرنه چگونه ممکن است گروه های افراطی چون داعش در فرصت زمانی اندک پدید آیند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور گروه های تئاتری سراسر کشور اواخر آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی‌کشورهای اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام هراسی، معلول روایت های جعلی ارباب قدرت رسانه ای است، گفت: قرائت‌های افراطی از اسلام توسط ارباب قدرت رسانه‌ای با تکیه بر مقاصد سیاستمداران خلق شده است

خبرگزاری تسنیم

حسن خجسته در حاشیه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: تمامی ظرفیت‌های ممکن باید از فیلمسازان کوتاه حمایت کنند چراکه این افراد قدرت سینمای ایران هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«داراب رئیسی» از اعضا و مؤسسین انجمن ادبی داراب افسر بختیاری در اصفهان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه کهرنگ ویژه تاریخ و فرهنگ بختیاری بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشور‌های اسلامی با بیان اینکه از سال‌ها پیش، قدرت هر کشوری در جهان با توجه به توانایی‌های نظامی، اقتصادی و امنیتی آن کشور طبقه بندی می‌شد، گفت: قدرت فرهنگ و معنا همواره نادیده گرفته شده است از سویی در جهان در حال تغییر کنونی، مفهوم قدرت متحول شده است و قدرت معنا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شبکه مستند گفت: علاوه بر تمرکز بر تنوع ژانری در فیلم کوتاه، پخش آثار نیز به صورت یک موتور پیشران سینمای کوتاه را رو به جلو هدایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به بحث آموزش در حوزه صنعت چاپ بسیار جدی و مهم است و ما از توسعه آموزش در این حوزه حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایش فیلم‌های روز چهارم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در آخریبن روز پاییز در پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سخنگوی دولت ترکیه و رییس دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی گفت: سیاست دولت سیزدهم توسعه و گسترش روابط با همسایگان به ویژه ترکیه است و نقاط مشترک فرهنگی دو کشورما را به هم نزدیک تر می کند.

خبرگزاری دانا

25 دی ماه مقارن با انتشار نامه تاریخی امام راحل در سال 67 برای تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به عنوان «روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی» نامگذاری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که به دعوت علی‌اصغر محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی ظهر جمعه 29 مهر برگزار شد، محمد اورعی کریمی؛ رایزن فرهنگی ایران در کوالالامپور، علیرضا معاف؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی عزیززاده؛ قائم‌مقام این معاونت، طاهری؛ مسئول دفتر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نصرت‌الله حسینی؛ استاد راهنمای قاری...

خبرگزاری تسنیم

نامگذاری روز 25 دی‌ماه به عنوان «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد مراکز اسنادی کشور به تصویب رسید.

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه مستند در حاشیه بازدید و حضور در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: علاوه بر تمرکز بر تنوع ژانری، پخش آثار نیز به صورت یک موتور پیشران سینمای کوتاه را رو به جلو هدایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

نامگذاری روز 25 دی به عنوان «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد مراکز اسنادی کشور، به تصویب رسید.