یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه هجدهمین مجمع سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه در تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نیم سال نخست سال جاری، 886 عنوان اجرای صحنه‌ای با 2068 اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند و اجرا کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از رضایت نسبی ناشران این استان از کیفیت کاغذهای تولید داخل شرکت مازندران خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با معاون بین‌الملل رئیس جمهور آذربایجان گفت: ایران و آذربایجان دارای اشتراکات فرهنگی‌اند و باید هیات های فرهنگی به این دو کشور اعزام شوند.

وب‌گاه عصر ایران

ظرفیت ها و استعدادهای ارزشمندی بین دو کشور وجود دارد و تقویت روابط فرهنگی و هنری می تواند به خلق آثار جدیدی از هنرمندان دو کشور بی انجامد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایادی وابسته به آن‌ها در داخل و خارج همواره از هر اتفاقی سوء استفاده می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشانند و امروز نام مهسا امینی به اسم رمز و آشوب در ایران تبدیل شده است. فوت مهسا امینی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و با واکنش‌هایی از سوی کارگزاران نظام و افراد و جریان‌های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب و نقد رویه‌های گشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

تئاتر شهر در عمر 55 ساله خود شرایط عجیبی دیده است. از افتتاحیه تئاتر شهر در بهمن 1351 با اجرای نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آربی آوانسیان تا قمه‌کشی در محوطه تئاتر شهر در اسفند سال گذشته. اتفاقات غیرهنری که باعث شد از حصارکشی و پاکسازی تئاتر شهر صحبت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: اعزام هیات های رسانه ای و فرهنگی برای گسترش تعاملات و استفاده از تجربیات دو کشور مفید فایده خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه اسلام، دین محبت و دوستی است، گفت: دشمنان چهره نادرستی از اسلام را با اخبار جعلی و روایت‌های نادرست به تصویر می‌کشند و مسلمانان را تروریست می‌نامند در حالی که دین ما مروج همزیستی مسالمت آمیز، برادری و صلح است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نشست استانبول برای تعمیق ارتباطات کشور‌های مسلمان و برقراری همکاری‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خزاعی گفت: از سال آینده حداقل ده دفتر سینمای جوان با شاخص استعدادیابی و شایسته محوری آموزش رایگان ارائه خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دیدار با معاون بین‌الملل رییس جمهور آذربایجان با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی دو کشور همچنین آیین‌های سنتی، دین و مذهب گفت: سابقه تاریخی مشترک تعاملات بیشتر از گذشته در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه رسانه را طلب می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی در دیدار با مدیران و رؤسای دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران از در راه بودن بودجه‌های جدید برای این مجموعه خبر داد و گفت: از سال آینده حداقل 10 دفتر سینمای جوان با شاخص استعدادیابی و شایسته‌محوری آموزش رایگان ارائه خواهند داد.

وب‌گاه الف

با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با معاون بین الملل رییس جمهور آذربایجان گفت: ملت ایران و آذربایجان دارای اشتراکات فراوان فرهنگی هستند و آیین‌های سنتی، دین، مذهب و... تعاملات بیش از گذشته در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه رسانه را می‌طلبد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.