یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: ایران همچون جهان اسلام با تروریسم رسانه‌ای مواجه است و رسانه‌های معاند در تلاشند تا واقعیت‌ها را با اخبار جعلی وارونه جلوه دهند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد در گفتگوهای جداگانه با شبکه ملی این کشور «trt» و خبرگزاری آناتولی گفت: ایران اسلامی همچون جهان اسلام با تروریسم رسانه ای مواجه است و رسانه های معاند در تلاشند تا واقعیت ها را با تحریف و اخبار جعلی وارونه جلوه دهند.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در حاشیه دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی با وزیر انتشارات و ارتباطات بنگلادش دیدار کرد. دوطرف بر گسترش روابط فرهنگی میان ایران و بنگلادش تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

شرایط سینما در این روزها به گونه‌ای است که هر روز بیش از روز قبل دچار رکود و کسادی می‌شود. به گفته بسیاری از صاحب‌نظران سینما همچون مدیران شرکت‌های پخش، این روزها صاحبان آثار، اجازه اکران فیلم‌های خود را نمی‌دهند، زیرا به شرایط کنونی اعتماد ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 25 دی‌ماه مقارن با انتشار نامه تاریخی امام راحل در سال 67 برای تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به‌عنوان «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شد. سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اعضای مجمع هماهنگی مراکز تاریخ‌پژوهی و بانک‌های اسنادی ایران (مهتاب) طی مکاتبه‌ای در بهمن‌ماه سال 1400 با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار نام‌گذاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت مقابله با اسلام هراسی در جهان سخن گفت و اظهار داشت: مقابله با اسلام هراسی با تجمیع توان رسانه‌ای کشورهای اسلامی تحقق می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین روز از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور جمعی از مسئولین، فیلمسازان و برخی از هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

زیرساخت مدیریتی وزارت فرهنگ در قالب ساختار «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» فرآیند تازه صدور مجوزها در عرصه فرهنگ و هنر است که طی ماه‌های اخیر پیش روی فعالان این عرصه قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران پناهگاهی برای قاطبه فیلمسازان کوتاه است و می‌توانند بخشی از چشم‌انداز رویاهای خود را ببینند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره سینمای کوتاه بیان کرد: سینمای جوان گشایش افق‌های نو در سینماست و بازسازی ظرفیت آن برای رویش نسل جدید فیلمسازی ضرورت دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر انتشارات و اطلاع رسانی بنگلادش گفت: سیاست قطعی ما در جمهوری اسلامی تقویت ارتباطات فرهنگی با کشورهای دوست است.