شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ گفت: کارخانه کاغذسازی زاگرس در استان فارس یکی از امیدهای اصلی عملیاتی شدن این هدف است و امید ما این است که با بهره‌برداری از این کارخانه مشکل کاغذ تحریر در کشور حل شود.

خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان رویداد «مهر سینمای ایران» در بخش‌های انیمیشن و نویسندگی معتقدند تداوم برگزاری این رویداد در تولید و خلق اثر و همچین شناساندن هنرمندان سایر استان‌ها موثر است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حافظ به عنوان نماد بزرگ هویتی است، گفت: ایران بزرگ ما در پناه ادبا، شعرا و عرفایی مانند حافظ در راس فرهنگ و هنر در جهان اسلام و در کشورهای منطقه می‌درخشد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت یادروز حافظ گفت: نام حافظ بزرگ در همه جا جزیی از نمادهای تمدنی ایران است؛ هر جا نام ایران و تمدن پرشکوه ایران اسلامی است با نام بزرگان فرهنگ و هنر به ویژه حافظ گره خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نخستین کنگره ملی شعر وحدت اسلامی، از ارسال اشعار بیش از 700 شاعر اهل تسنن و تشیع در این کنگره خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در بیست و ششمین سالروز گرامیداشت حافظ در تالار حافظ شیراز بیان کرد: سال‌ها و قرن‌ها است که نام حافظ بزرگ جزو نماد‌های ملی و فرهنگی ایران اسلامی است و هرجا نام ایران و تمدن پرشکوه ایرانی و اسلامی است نام حافظ نیز به گوش می‌رسد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در تمامی جغرافیای ایران زمین نام و یاد حافظ درخشان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمضانی گفت: یکی از مهمترین حوزه‌های فرهنگ نیز کتاب و کتابخوانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه امید ما به کودکان امروز سرزمینمان است که آموزش، پرورش و تربیت صحیح آنها، ایران عزیز ما را در آینده سربلندتر از امروز، به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.

خبرگزاری دانا

مهدی مدرسی گفت: رویداد نوآوری فرهنگی و اجتماعی، اولین رویداد مشابه در سطح کشور بوده که در استان قزوین برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی و محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید. ایجاد عدالت آموزشی در زمینه آموزش‌های هنری و کمک به توسعه اقتصاد هنر و کسب و کار‌های فرهنگی با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت،...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی هفته کتاب گفت: با تجهیز و بروز رسانی کتابخانه‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی می‌توانیم به افراد حاضر در آنجا کمک کنیم.

خبرگزاری مهر

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «هدهد سفید» گفت: پیگیری ترویج موضوع کتابخوانی در مدارس را وظیفه خود می‌دانیم.

خبرگزاری مهر

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت روستا آزاد را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توانمندسازی مددجویان از طریق ارائه آموزش‌های رایگان هنری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.