شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

حبیب ایل بیگی معتقد است برگزاری رویداد «مهر سینمایی ایران» با تمرکز زدایی از پایتخت، در میان هنرمندان امیدآفرینی می‌کند و در ایامی که دشمن سعی در خدشه وارد کردن به سینمای ایران را دارد، آگاهی‌بخشی باعث تحلیل درست از وقایع اجتماعی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که هفته وحدت بهترین زمان برای نشان دادن همدلی و همگرایی قومیت‌های مختلف ایران است.

خبرگزاری دانشجو

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش ملی منطق بازسازی انقلاب ساختار فرهنگی کشور که در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته در آغاز کار دولت سیزدهم در دیداری که هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب داشتند معظم له به نکات مهمی در راستای بازسازی انقلابی فرهنگ اشاره داشتند. ایشان در این کلام به سه بخش مهم فرهنگ عمومی، ابزار‌های فرهنگی و بحث...

خبرگزاری مهر

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی دولت در برابر فرهنگ مسؤولیت دارد، گفت: دولت در حاکمیت اسلامی باید بتواند مردم را به سوی سعادت سوق دهد بر همین اساس توجه به موضوع فرهنگ ضروری است.

خبرگزاری مهر

به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 12 عنوان کتاب منتشره انتشارات این سازمان رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد باتاکید براینکه همه اقوام ایرانی قرن‌هاست زیرچتر ایران زیسته‌اند، گفت: ایران بزرگ، محصول همگرایی وزندگی مسالمت‌آمیز اقوام ایرانی است وملت ایران امروز میراث‌دار این فرهنگ غنی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه جمعه بیست و سوم مهرماه در حاشیه بازدید از جشنواره اقوام ایرانی در دریاچه شهدای خلیج فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در ماه ربیع الاول و همزمان با هفته وحدت گفت: برپایی این گونه فضا‌ها همواره مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد و این که مردم بتوانند با خرده فرهنگ‌های اقوام آشنا شوند،...

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی توسعه سواد مجازی را یک ضرورت برای خانواده ها و برای همه عنوان کرد و گفت: توسعه سواد مجازی خود یک سوادی لازم دارد که باید به تمام ابعاد اشراف داشته باشند و مسئول ان آموزش و پرورش است.

وب‌گاه گسترش

رییس جمهور مخاطب محوری و چابک سازی دستگاههای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: به روز رسانی قوانین در حوزه فرهنگ و توسعه سواد مجازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: گفت و گو در جهت رفع شبهات و در جهت پیشرفت امور بسیار موثر است مقام معظم رهبری سال های قبل بارها فرموده اند بر کرسی های آزاد اندیشی و حتما کرسی های گفت و گو در مجامع علمی و فرهنگی کشور فعال شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که همه اقوام ایرانی قرن‌هاست زیر چتر ایران فرهنگی زیسته‌اند، گفت: ایران بزرگ، محصول همگرایی و زندگی مسالمت آمیز اقوام ایرانی است و ملت ایران امروز میراث دار این فرهنگ غنی هستند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه چهارمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی مسابقات قرآن کریم "مشکات" با انتخاب برگزیدگان این دوره، پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا بر مواردی چون صدور، نظارت مستمر و ایستان پای مجوز شورای نظارت و ارزشیابی، رد مساله تکثر جشنواره‌های بین‌الملی با نگاه افزایش کمی کارنامه مدیران و بیان آسیب‌هایی که در صورت وجودشان باید تئاتر را کنار گذاشت، تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ارشاد در گشت مفهومی خود از حسینیه ارشاد تا گشت ارشاد، با اتکای به دم غرب‌زده مهندسی فرهنگی در قالب گشت ارشادی خیابانی شد تا آخرین سنگر خود را پیروزمندانه فتح کند و با ون ارشادی پرده از باطن تکنیک‌زده خود رخ برکشد و چهره بر همگان بگشاید تا جبروت خود را دریابد. با جان سپردن مهسا در فرآیند سازمانی گشت ارشاد، ارشاد تمامی دارایی و توانایی درونی خود را برملا کرد؛ ارزش برتر تن بر جان و ارشاد...