دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری دانا

اسماعیلی با اشاره به نقش هنرمندان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی گفت: اهالی فرهنگ و هنر با قدرت پای آرمان های ملت، وحدت ملی و تمامیت ارضی ایران ایستاده اند و این مسیر پرافتخار را همراه با مردم ادامه خواهند داد تا تفکر اصیل ایرانی اسلامی در جهان غالب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارشاد گفت: اینکه نتوانسته‌ایم نسل جدید را با تاریخ پرافتخار کشورشان آشنا کنیم از کاستی‌ها و کم کاری‌ها نشأت می‌گیرد. جهاد تبیین اینجا اهمیت پیدا می‌کند.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: اینکه نتوانسته‌ایم نسل جدید را با تاریخ پرافتخار کشورشان آشنا کنیم از کاستی‌ها و کم کاری‌ها نشأت می‌گیرد. جهاد تبیین اینجا اهمیت پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی فرهنگ و هنر با قدرت پای آرمان های ملت، وحدت ملی و تمامیت ارضی ایران ایستاده اند.

وب‌گاه الف

تعدادی از اساتید مطرح کشور در "دانشگاه تهران" اظهار داشتند: اجازه دهیم فضای گفتگو و طرح دیدگاه‌های مختلف در دانشگاه فراهم شود. تحلیل درست از وقایع اجتماعی به حل مسائل اجتماعی کمک می‌کند. از خشونت با افرادی که فقط شعار می‌دهند باید پرهیز شود. باید بپرسیم چرا در مقاطع مختلف با آشوب و شورش مواجه می‌شویم؟!

وب‌گاه الف

اسماعیلی با بیان اینکه بهترین ابزار در جنگ تبیین هنر است، گفت: ما می‌توانیم با ابزارهای هنری مثل سینما و موسیقی در مقابل این هجمه‌هایی که به وجود می‌آید، بایستیم؛ برای نمونه آنچه را که مجید انتظامی با خلق آثار درجه یک خود رقم زده است نمونه بارزی از این تبیین‌ها به شمار می‌رود و چتر دولت مردمی بر سر همه اصحاب فرهنگ و هنر باز است.

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمن همواره به فکر از بین بردن وحدت و استقلال ما بوده است، گفت: بهترین ابزار در جنگ، تبیین هنر با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون سینما و موسیقی است. برای نمونه مجید انتظامی با خلق آثار درجه یک خود خدمت بزرگی را انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره حوادث اخیر کشور مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 20 نفر از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره وقایع اخیر و نقش اساتید در این بین مطرح کردند.

خبرگزاری مهر

خلاصه دستور اولین نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» بررسی این گزاره بود که برای ارتقای مرجعیت دانشگاه چه کار کنیم.

خبرگزاری تسنیم

هفتصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی صبح امروز سه شنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سالن جلسات وزارتخانه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

20 نفر از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره وقایع اخیر و نقش اساتید در این بین مطرح کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: رویداد بزرگ هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری در همه زمنیه‌هاست.