شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سرمایه گذاری در عرصه های هنری نسبت به سایر حوزه ها بسیار کم هزینه تر است.

وب‌گاه فرارو

ارشاد در گشت مفهومی خود از حسینیه ارشاد تا گشت ارشاد، با اتکای به دم غرب‌زده مهندسی فرهنگی در قالب گشت ارشادی خیابانی شد تا آخرین سنگر خود را پیروزمندانه فتح کند و با ون ارشادی پرده از باطن تکنیک‌زده خود رخ برکشد و چهره بر همگان بگشاید تا جبروت خود را دریابد. با جان سپردن مهسا در فرآیند سازمانی گشت ارشاد، ارشاد تمامی دارایی و توانایی درونی خود را برملا کرد؛ ارزش برتر تن بر جان و ارشاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشورها بدل شده است و مردم دربیشتر کشورها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه های حاکمیت درباره موضوعی خاص می پردازند.

وب‌گاه عصر ایران

تمامی این تعاریف و چارچوب های قانونی وقتی معنی پیدا میکند که خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی بتوانند بدون هیچ محدودیتی از تجمعات؛ چه قانونی و چه غیر قانونی خبر و گزارش تهیه کنند، ولی وقتی امکان آن میسر نمی شود، بالطبع همه مسائل وارونه جلوه داده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: طی 3 هفته گذشته شهرهایی در کشورمان در کنار برگزاری تجمعات اعتراضی، به محلی برای اقدامات خارج از عرف و غیرمدنی عده قلیلی بدل شد و این جماعت با یافتن فرصت هایی سعی در به انحراف کشاندن مطالبات مردم داشتند و در هر تجمع اعتراضی، دست به اقدامات مخرب زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به شیراز از روند عملیات بازسازی کتابخانه شهید آیت الله دستغیب به عنوان کتابخانه قدیمی با قدمت 72 ساله بازدید و بر شتاب‌بخشی این طرح تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به شیراز از روند عملیات بازسازی کتابخانه شهید آیت الله دستغیب به عنوان کتابخانه قدیمی با قدمت 72 ساله بازدید و بر شتاب‌بخشی این طرح تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

اخبار این هفته حوزه کتاب شامل خبر انتشار کتب مختلف، افتتاح اولین کتابخانه کودک در تهران، ارسال چهار هزار کتاب به کتابخانه کودکان و غیره می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای همکاری ناشران و کتابخانه های عمومی تاکید کرد: نویسندگان و ناشران توجه داشته باشند که فرصت ویترین کتابخانه های عمومی می تواند به توسعه فعالیت آنها نیز کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عقد قرارداد تامین 45 هزار تن کاغذ کتاب‌های درسی از تولید داخل خبر داد و گفت: دولت مردمی نهایت تلاش خود را می‌کند تا خودکفایی کاغذ محقق شود.

خبرگزاری تسنیم

تحرکات جدید در نهاد کتابخانه‌های عمومی و مجموعه وزارت ارشاد نشان می‌دهد که نه تنها همکاری‌ای میان آن‌ها و کانون پرورش فکری شکل نگرفته بلکه رقابت آن‌ها با کانون بر سر تولی کتابخانه‌های کودک و نوجوان وارد فازهای جدید هم شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت ایجاد نظام دریافت ایده و پیشنهاد از فعالان در مجموعه‌های فرهنگی استان‌ها تأکید کرد و گفت: این پیشنهادها ناشی از تجربه‌های خوب است و بخش عمده‌ای از این پیشنهادها، قابل اجرا است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا برای بهبود شرایط قیمت کاغذ در بازار معتقد است تغییر استراتژی و نگاه دولت به این صنعت تنها راهکار است.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب اصلاحیه آیین نامه ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در کمیسیون فرهنگی دولت خبر داد و گفت: هرچند کار کودک را مشروع و درست نمی دانیم، اما باید آن را به عنوان یک واقعیت اجتماعی بپذیریم و راهکار مواجهه با آن را در پیش بگیریم.

خبرگزاری تسنیم

معاون های هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های «مهر سینمای ایران» در استان مرکزی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: شبکه‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی که مدت‌هاست به محل بحث در جامعه تبدیل شده است به‌ویژه در روز گذشته که اینترنت تمام اپراتورهای تلفن همراه قطع شد. دولت روحانی تاکید زیادی بر محدود کردن دسترسی به شبکه‌های مجازی نداشت اما با روی کار آمدن مجلس یازدهم که اکثریتشان اصولگرا هستند، تاکید بر فیلتر شبکه‌های اجتماعی شد.