دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه فضای گفتمانی در میان مردم همواره از رویکردهای اصلی انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکریم پیشکسوتان عرصه هنر از مهمترین وظایف حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که آغوش دولت به روی همه هنرمندان باز است، گفت: ممکن است چند نفر ناآگاهانه کاری کنند ولی به معاونانم گفتم که با آنها صحبت کنند.

خبرگزاری دانا

محمد محمدی گفت: ساماندهی تعزیه‌خوانان در بخش بیمه هنرمندان در حال پیگیری است و امیدواریم با تغییراتی که در راه است، هنرمندان به ویژه پیرغلامان بتوانند از مزایای بیمه هنرمندان استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار وزرای فرهنگ ایران و تاجیکستان تفاهم‌نامه مشترک فرهنگی منعقد شد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در سالن سینمایی وزارت ارشاد با اشاره به دیدار اخیرش با هنرمندان پیشکسوت تأکید کرد که هنرمندان از اجحافی که در حق آنان شده و صدای آنان به جایی نرسیده گله داشتند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر فرهنگ تاجیکستان گفت: هیچ منعی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی میان دو کشور وجود ندارد. ایران و تاجیکستان تاریخ، فرهنگ و مدنیت مشترک دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه چگونگی هزینه‌کرد وجوه حاصل از حق تولیت و میزان حق الزحمه هیأت امنای اماکن مذهبی را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

نکته مهم این است که رسانه محل تضارب آراست یعنی در تعریف نقاط قوت و ضعف هم باید فرصت تبادل‌نظر و دیدگاه در مورد علل و پیامدهای آن فراهم کنند تا واکاوی و آسیب‌شناسی شود و به ارائه راه حل برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که آغوش دولت به روی همه هنرمندان باز است، گفت: ممکن است چند نفر ناآگاهانه کاری کنند ولی به معاونانم گفتم که با آنها صحبت کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیشتر هنرمندان به دنبال حقیقت بوده اند که پس از روشنگری رهبر معظم انقلاب در خصوص وقایع اخیر، خود را از این مسیر بی راهه کنار کشیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خلاصه دستور اولین نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» بررسی این گزاره بود که برای ارتقای مرجعیت دانشگاه چه کار کنیم. رئیس دانشگاه با ابراز این عقیده که تحقق استقلال اداری، مالی و سازمانی دانشگاه می‌تواند باعث ارتقای این مرجعیت شود، دیدگاهش را گفت و منتظر ماند تا راهکار‌های اساتید را بشنود. برخی با تاکید بر ادامه‌دار شدن این نوع نشست‌ها، گویی نفس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت نام در جشنواره موسیقی نواحی ایران از 11 مهرماه آغاز شده و مهلت پذیرش متقاضیان تا پایان روز دوشنبه 25 مهرماه خواهد بود.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی تاجیکستان گفت: به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت می‌گویم که وزارت فرهنگ برای همکاری‌های همه‌جانبه با تاجیکستان آمادگی دارد.