یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته هواپیمای A 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شماره پرواز 718 با 215 مسافر در مسیر استانبول به فرودگاه امام خمینی تهران به دلیل نقص فنی ساعت 16 مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هما اعلام کرد: روز گذشته در پی بروز نقص فنی در پرواز شماره 718 این شرکت در هواپیمای مسیر استانبول به تهران، خلبان تصمیم گرفت در نزدیکترین فرودگاه یعنی شهید مدنی تبریز به زمین بنشیند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: روز گذشته در پی بروز نقص فنی در پرواز شماره 718 این شرکت در هواپیمای مسیر استانبول به تهران، خلبان تصمیم گرفت در نزدیکترین فرودگاه یعنی شهید مدنی تبریز به زمین بنشیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: روز گذشته در پی بروز نقص فنی در پرواز شماره 718 این شرکت در هواپیمای مسیر استانبول به تهران، خلبان تصمیم گرفت در نزدیکترین فرودگاه یعنی شهید مدنی تبریز به زمین بنشیند. هما اعلام کرد: پس از فرود هواپیما در فرودگاه تبریز، مسافران به سالن ترانزیت منتقل شدند و در این مدت پذیرایی از مسافران صورت گرفت. همچنین...

خبرگزاری تسنیم

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: روز گذشته در پی بروز نقص فنی در پرواز شماره 718 این شرکت در هواپیمای مسیر استانبول به تهران، خلبان تصمیم گرفت در نزدیکترین فرودگاه یعنی شهید مدنی تبریز به زمین بنشیند.

وب‌گاه ورزش سه

روز گذشته در مراسم استقبال از کاروان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان اتفاق جالبی رخ داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیم و امیدها در نظام برنامه‌ریزی کشور می‌گوید و اینکه "راهی نمانده است برای رسیدن به قله؛ گردنه آخر هستیم و این یعنی سخت‌ترین مرحله."

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق در مناطق پرتردد شهری و وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق در مناطق پرتردد شهری و وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود. بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار...

وب‌گاه فرارو

طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حرف از مهم‌ترین سند «آینده کشور» است. سندی که قرار است پیشرفت الگوی پایه اسلامی ایرانی در آینده کشورمان باشد؛ البته نه در آینده‌ای دور! بلکه آینده‌ای نزدیک که بتواند سند 50 ساله کشورمان را اصلاح و تکمیل کند. درست مهرماه سال 1397 در چنین روز‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین فراخوان‌های دوران رهبری خود را صادر کردند تا اهالی مجمع تشخیص...

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق در مناطق پرتردد شهری و وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا دولت را مکلف کردند تا برای افزایش ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به اعطای مجوز به شرکت های خارجی برای پرواز در مسیرهای خارجی اقدام کند.