پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

وب‌گاه الف

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4000 دستگاه سیگار الکترونیکی قاچاق از انبار یک فروشگاه اینترنتی در غرب تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا 151 برای سال 1403 آغاز شد. اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا 151 برای سال 1403 آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

ماهیت دارو چیست؟ چیزی که بسیاری از مردم برای ادامه حیات به آن نیاز دارند، اما در بسیاری از مواقع در تلاطم دستیابی به آن هستند.

وب‌گاه الف

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیین‌نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده‌ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیین‌نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده‌ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.

وب‌گاه فرارو

چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت‌بهداشت برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت:«آیین نامه توزیع اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مجموعه‌های ذینفع ابلاغ می شود. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها در پایان فروردین ماه منتظر ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت بودند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهوری از تصویب آیین‌نامه جدید توسط وزارت ارتباطات و بهداشت درباره نحوه توزیعی اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه بالاتر شبکه خبر میزبان مهمانانی بود که درباره توزیع اینترنتی دارو نظرات موافق و مخالف داشتند.

وب‌گاه گسترش

متاسفانه چند سالی است تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تایر، باوجود سابقه دیرینه این صنعت در ایران، در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر، دچار مشکلات گوناگونی مانند عدم‌تخصیص ارز موردنیاز در زمان مقرر و به اندازه کافی، کاهش تولید، کمبود عرضه برخی سایزهای اتفاقا پرمصرف، عرضه نامناسب تایر در بازار، قیمت‌گذاری دستوری و... هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو از تدوین آیین‌نامه مشترک وزارت بهداشت با وزارت ارتباطات برای راه‌اندازی سکوهای اینترنتی حمل دارو در کشور خبر داد و تاکید کرد: این سکوها فروش اینترنتی دارو نیست بلکه دارو در محیطی امن برای در اختیار گرفتن بیمار حمل می‌شود.