یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

در راستای کرسی‌های نقد، نظریه‌پردازی، رصد و آینده‌پژوهی "الگوی ملی تربیت دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی" تدوین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: فلسطینیان با ابتکار خود جنگ را از جنگ با سنگ به جنگ با موشک و پهپاد ارتقا دادند و ما هم اعلام کرده‌ایم که از فلسطین و گروه‌های مقاومت حمایت می‌کنیم و این را با آوای بلند گفته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور گفت که فلسطین موضوع مشترک بین همه مذاهب، فرقه‌ها و گویش‌ها در جهان اسلام است که امروز البته از مسئله اول جهان اسلام به مسئله اول جهان بدل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: مواردی از «حکمرانی اسلامی» که در قالب الگوی جمهوری اسلامی و قانون اساسی پذیرفتیم مثل پدیده «دولت ملت»، «سرزمین»، «به رسمیت شناختن مردم»، «پذیرش ساختار‌هایی مثل، جمهوریت، تفکیک قوا، مجلس، حزب و...» «پذیرفتن تجربه عقلایی همسان و سازگار با دین»، «پاسخگویی همه ارکان و ساختار‌های کشور»، «تعهد به آزادی،...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت اندیشه‌ورز پژوهشکده‌ی سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، با بیان این‌که شک و تردید سرآغاز گفت‌وگو با دیگران و «جزم‌اندیشی» در مقابل «آزاداندیشی» است، گفت: احتمال خلاف داشتن به‌معنای وجود شک و تردید است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: بیش از 400 بیانیه، مصوبه و قطعنامه در سطح بین‌المللی وجود دارد که رژیم غاصب و ظالم اسرائیل آن‌ها را نقض کرده و به مصوبات سازمان‌های بین‌المللی را پایبند نبوده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع سرقت که دغدغه‌ای جدی هم برای مردم و هم برای فرمانده معظم کل قوا بود نیز در این مدت اشاره کرد و افزود: با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و قبول مسؤولیت فرمانده‌ای با تجربه و کاردان در این حوزه و کنترل سارقان سابقه دار قطعا کاهش چشمگیری در این موضوع خواهیم داشت و به زودی لذت آن را مردم خواهند چشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدرضا باهنر گفت: حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدرتمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا خوش کرده است، به 40 سال می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر در گفتگو با وطن امروز گفت: حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدرتمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا خوش کرده است، به 40 سال می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

کمبود دارو طی سال‌های اخیر و پس از شیوع کرونا شدت یافت. البته این کمبود بیشتر در زمینه داروهای بیماری‌های خاص احساس می‌شد که برای بیماران و بستگان راهی جز مراجعه به بازار سیاه و کوچه‌های ناصرخسرو، نگذاشته بود. این در حالی است که خرید دارو از بازار سیاه یعنی هزینه سنگین با ریسک زیاد، زیرا هیچ تضمینی برای اصل بودن این داروها وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری تشکل‌های سیاسی در انتخابات، گفت: اگر حزب و تشکیلاتی بیاید و انتخابات را تحریم کند به اعتقاد من شلیک به شقیقه خود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمدسعید احدیان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مناظره طرفین درباره عوامل افزایش و کاهش مشارکت به گفت و گو پرداختند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل سارقان سابقه‌دار قطعاً کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری تشکل‌های سیاسی در انتخابات، گفت: اگر حزب و تشکیلاتی بیاید و انتخابات را تحریم کند به اعتقاد من شلیک به شقیقه خود است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین کنگره بزرگداشت مقام شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان «مصطفای شهید با گفتمان جوان مؤمن انقلابی» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در امامزاده علی اکبر علیه السلام چیذر و در جوار مزار شهید احمدی روشن برگزار شد. خسروپناه در این مراسم با بیان اینکه شهید احمدی روشن فعالیت‌هایی داشت که به لحاظ...