یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات در چهارمین مجمع معاونین اداری - مالی وزارتخانه‌ها، نهادها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و به همت دیوان محاسبات کشور برگزار شد، اظهار کرد: دیوان محاسبات کشور در رویکرد تحولی خود و در راستای تحقق منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تحقق «شفافیت» و «انضباط مالی» را در دستورکار قرار...

وب‌گاه الف

رئیس کل دیوان محاسبات گفت: اگر تخلفی در کشور رخ دهد، دیوان محاسبات قاطعانه و محکم با آن برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

باید در نشست های تخصصی و بررسی های علمی به این سؤال پاسخ داد که چرا رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را که به طور طبیعی کار نویسندگان، سخنرانان و تحلیلگران است، بر دوش مداحان و ستایشگران می‌گذارند؟

وب‌گاه فرارو

آدم‌ها وقتی برای اولین بار بحث‌های فلسفی درباره اراده آزاد را می‌شنوند دود از کله‌شان بلند می‌شود و البته حق هم دارند، زیرا متفکرانی که منکر اراده آزادند با جدیتِ تمام می‌گویند هیچ‌کس، به معنای واقعی کلمه، هیچ‌کدام از اعمالش را انتخاب نمی‌کند و طرفداران اراده آزاد معتقدند اعمال ما «تعین‌یافته» نیستند و ما در انتخابشان آزادیم.

وب‌گاه فرارو

قالیباف با تاکید بر اینکه امروز وضع دارو دچار مشکل است، گفت: بنظر ما امروز هم تخصیص و هم هزینه اشکال دارد و در نتیجه امروز بیمه‌ها به نوعی دچار مشکل هستند و بدهی بیمارستان‌ها نیز با مشکلاتی مواجهند و از سوی دیگر نیز برخی کار‌های فوریتی که باید انجام شود، انجام نمی‌شود؛ ما این وضعیت را نتیجه یک ناهماهنگی در کار می‌دانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجلس شورای اسلامی طی هفته‌های گذشته مصوبه‌ای را قانونی نمود که از این پس هیات امناء مساجد می‌توانند در ساختار مساجد، مدرسه تأسیس نمایند و با این مصوبه، مدرسه جدیدی به تنوع مدارس در آموزش‌وپرورش افزوده شد «گل بود به سبزه نیز آراسته شد» هم‌زمان با این مصوبه ویدئو کلیپی در شبکه‌های اجتماعی در قالب یک مصاحبه تفصیلی در خصوص فلسفه تاسیس، فعالیت و گستره طرح مسجد مدرسه در کشور دست‌به‌دست می‌چرخد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «گلشن دانایی» پرتره ای از زندگی و سلوک علمی و فرهنگی مهدی گلشنی استاد نامدار فیزیک و فلسفه ایران، به تهیه‌کنندگی صدرا صدوقی و کارگردانی حسن علیزاده فرد پنجشنبه 21دی ماه ساعت 19 از قاب شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تعیین ضرب‌الاجلی 2 ماهه برای وزارت بهداشت گفت: باید طی این 2 ماه شاهد اصلاح وضعیت دارو و آثار آن در جامعه باشیم در غیر اینصورت حتماً به عنوان مجلس از ابزار نظارتی مان استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 2 ماه به وزارت بهداشت مهلت میدهیم تا مشکل دارو و درمان مردم را حل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس بیان کرد: ما بعداز 4 جلسه نتوانستیم به عنوان مجلس بحث دارو و درمان مردم را علاج کنیم! فلسفه وجودی ما و دولت حل مشکل مردم است. ما 2 ماه دیگر فرصت می‌دهیم و باید شاهد باشیم که این مساله به سمت اصلاح پیش برود و آثارش در جامعه پدیدار شود، در غیر اینصورت از ابزار نظارتی اشتفاده می‌کنیم. دیوان محاسبات هم در این 2 ماه گزارش دقیق به مجلس بدهد. منبع: تسنیم

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 2 ماه به وزارت بهداشت مهلت میدهیم تا مشکل دارو و درمان مردم را حل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به موضوع دارو گفت: جناب آقای وزیر! جناب آقای منظور! ما امسال نسبت به سال قبل 107 درصد وزنی افزایش قیمت داریم. این واقعیت تلخی است که حتی از متوسط تورم کشور هم بیشتر بود. الان حدود 150 قلم دارو محدودیت عرضه دارو وجود دارد و در 65 قلم دارو کمبود جدی وجود دارد. ما در هر مراسم عمومی مردم را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس با تعیین ضرب‌الاجلی 2 ماهه برای وزارت بهداشت گفت: باید طی این 2 ماه شاهد اصلاح وضعیت دارو و آثار آن در جامعه باشیم.