یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه تهران در پیامی با تسلیت درگذشت استاد پیشکسوت و چهره ماندگار فلسفه کریم مجتهدی نوشت: او به کارکرد تربیتی نهاد علم تاکید داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران عکسی از علی لاریجانی در مواسم تشییع کریم مجتهدی منتشر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر استاد «کریم مجتهدی» از اساتید بنام فلسفه کشورمان صبح امروز سه شنبه از مقابل ساختمان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران برای خاکسپاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت استاد نامدار و چهره ماندگار فلسفه، مرحوم دکتر کریم مجتهدی به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت. متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است. بسم‌الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد نامدار و چهره ماندگار فلسفه، مرحوم دکتر کریم مجتهدی، موجب تأثر خاطر گردید. این چهره...

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته گذشته رئیس مجلس با ابراز نارضایتی نسبت به عملکرد وزارت بهداشت گفت: پس از برگزاری چهار جلسه نظارتی هنوز مشکلات دارو برطرف نشده و در حوزه دارو با افزایش قیمت 107 درصدی مواجه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی رییس جمهور دوره اصلاحات در پیامی درگذشت کریم مجتهدی از استادان بنام فلسفه و از چهره‌های ماندگار ایران را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت کریم مجتهدی استاد نامدار چهره ماندگار فلسفه را به خانواده آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت کریم مجتهدی را به خانواده وی و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور در پیامی درگذشت دکتر کریم مجتهدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت کریم مجتهدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت کریم مجتهدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپهر اندیشه کشور، در سوگ فیلسوف بزرگی به غم نشسته که نقش ممتازی در انطباق فلسفه غرب و شرق با یکدیگر و آسان کردن مضامین دشوار داشت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در پیامی درگذشت دکتر کریم مجتهدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

دکتر مجتهدی در ابتدا چندان علاقه‌ای جدی به فلسفه نداشت و بیشتر به ادبیات علاقه‌مند بود، ولی، چون مشاهده کرد که در جامعه ما آن‌چنان که شایسته است از فلسفه یاد نمی‌شود، تصمیم به مطالعه فلسفه گرفت و آرام‌آرام به آن علاقه‌مند شد.