یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرید جواهرکلام متولد سال 1304 و مترجم کتاب «مفهوم ساده روانکاوی» اثر زیگموند فروید بود. فرید جواهرکلام متولد سال 1304 و مترجم کتاب «مفهوم ساده روانکاوی» اثر زیگموند فروید بود. به گزارش عرشه آنلاین، همچنین «سفرهای مارکوپولو»، «ظهور و سقوط اتحاد شوروی»، «تمدن مایا»، «آمریکای باستان»، «امپراتوری اینکا»، «تاریخ مردمان عرب»، «عصر اکتشافات»، «تاریخ سیاسی هخامنشی»، «هانیبال»، «لژیونر»، «جنگ‌های...

وب‌گاه الف

فرید جواهر کلام، مترجم در 98 سالگی از دنیا رفت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین کنگره بزرگداشت مقام شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان «مصطفای شهید با گفتمان جوان مؤمن انقلابی» با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در امامزاده علی اکبر علیه السلام چیذر و در جوار مزار شهید احمدی روشن برگزار شد. خسروپناه در این مراسم با بیان اینکه شهید احمدی روشن فعالیت‌هایی داشت که به لحاظ امنیتی اجازه...

وب‌گاه عصر ایران

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران: در فوتبال ما و در چند سال اخیر دو فلسفه وجود داشت، یک بحث به زمان حضور کی‌روش در تیم ملی باز می‌گردد که تمرکز بر دفاع و ضد حمله بود اما الان سرمربی تیم ملی کارهای هجومی را بیشتر می‌پسندد. آنچه مهم است بازیکنان باید بدانند مردم از این تیم توقع دارند و به دنبال آن هستند تا پس از سال‌ها نتایج قابل قبولی در جام‌ملت‌های آسیا رقم بخورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هوندا با معرفی یک لوگوی تازه، خود را برای استفاده از فلسفه‌ای جدید در طراحی و ساخت آماده می‌کند و از این به بعد خودروهای برقی هوندا از نشان مدرن - کلاسیک این برند استفاده خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه علمیه برای ظهور و بروز بیشتر در جامعه و اجتماع و رشد بیشتر مسائل تعلیم و تربیت، نیازمند حضور در مدارس و همکاری با آموزش و پرورش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: امروز دستان تنومند محور مقاومت در هم تنیده است و صف یکپارچه‌ای در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار شکل گرفته است.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز یمن مقاوم نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد محمدعلی جاودان در یکی از دروس اخلاق خود به تبیین جایگاه اساتید اخلاق و عرفان تهران؛ آیات مجتبی تهرانی، خوش‌وقت و حق‌شناس پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: یمن در یک دهه گذشته نشان داد می‌تواند در سطح بالایی از قدرت قرار بگیرد و همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

خبرگزاری تسنیم

در ماجرای نبرد دو انسان است: انسان از خدا گسیخته که امروز مصداقش صهیونیست است و دوم، انسان به خدا پیوسته که امروز مصداقش برخی از فرهیختگان غزه هستند که به نام خدا مبارزه و مقاومت می کنند. اعراب به جای ناسیونالیسم باید به سمت اسلام اهل بیتی بیایند.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات ققنوس دو کتاب «مبانی پدیدار شناسی» و «مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی موسیقی» را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و با داشتن ظرفیت بالای علمی، تحقیقاتی و صنعتی و نیز قدرت دفاعی نیروهای مسلح به ترازی رسیده که تمام نقشه‌های دشمنانش بر باد رفته و عملاً به هیچ‌کدام از اهدافشان نرسیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

از آنجا که بازار رمزارزها به‌طور ذاتی با سایر بازارهای مالی تفاوت دارد، قاعدتا نحوه آموزش دیدن درباره این بازار و لازمه‌های فعالیت در آن نیز متفاوت است،