یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دنشجو؛ محمد جواد شفقی، پژوهشگر حقوق در یاداشتی نوشت: از جمله شرایط اساسی در هر انتخابات سالم و مردم‌سالاری، مستند و مستدل بودن تصمیمات اتخاذی از سوی نهاد‌های انتخاباتی است. اصل مزبور همچنین یکی از الزامات اساسی صدور آراء قضایی و شبه قضایی است. با نگاهی کلی‌تر، در مقوله امری عمومی، چون انتخابات، آگاهی مردم از اصول و مبانی تصمیمات اداری فلسفه اصل مزبور است...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: بیش از دو هزار شکایت نشان دهنده اعتماد به سازوکار انتخابات است. در هیات های اجرایی برخی افراد رد شده بودند که توسط هیات نظارت تایید شدند و ما خوشحال شدیم چون از ابتدا هم مایل به رد صلاحیت نبودیم.

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: این اتفاقی که در کرمان افتاد، یکی از هزاران اتفاق بود و هزار مورد از اینگونه عملیات‌ها در کشور خنثی شده بود.

وب‌گاه فرارو

اکثریت جهان به خدا ایمان دارند. شواهد وجود او ما را احاطه کرده است از حس بینایی که ما بدیهی می‌دانیم تا قوانین دنیای شگفت انگیزمان. ما با یکدیگر و جهان وحدتی داریم که صرفا از یک خالق قادر مطلق می‌تواند حاصل شود. باطن نگری و مشاهده خلقت پرفیض خداوند تنها چیزی است که برای یافتن او لازم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت‌الله محمدعلی ایازی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عنایت داشت که «آزاداندیشی» در جامعه نهادینه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در استان‌های فارس (پارس)، خراسان رضوی (خاوران) و سمنان (راه ابریشم)، آذربایجان شرقی (سهند) برگزار شد و امروز 20 دی در تبریز به پایان می‌رسد. مسلم قاسمی، هنرمند پیشکسوت که داوری بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان) را عهده‌دار بود، با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه شهید مطهری از بین فارغ التحصیلان مقطع متوسط رشته علوم و معارف اسلامی و دانش‌آموختگان مؤسسات حوزوی دانشگاهی دانشجو می پذیرد.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی از الگوی خود در مربیگری کپی‌برداری کرده و می‌خواهد درست شبیه او رفتار کند.

خبرگزاری تسنیم

غلامرضا زکیانی، استاد فلسفه و منطق دانشگاه علامه طباطبایی پس از دیدن مستند «الکافی» ضمن انتقاد به برخی نکات فیلم گفت: جدای از انتقاداتی که به مستند «الکافی» وجود دارد می‌توان ادعا کرد مستند خوبی‌است و اطلاعات و پردازش هنری درستی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقه توسعه آموزش منطقه‌ای (REDT) برنامه‌ای است که برای مشارکت در فعالیت‌های آموزشی با رقابتی برای کمک به توسعه کشتی در سراسر یک منطقه طراحی شده است. پیش از مسابقه، یک دوره مربیگری سطح 3 با تأکید و تمرکز بر توسعه فلسفه مربیگری و مقدمه‌ای بر اصول، برای 15 مربی از بریتانیای کبیر، اتریش و هلند برگزار شد. دومینگز از...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی اخیراً در اشاره به گرانی دارو از این گفته است که این گرانی حتی از نرخ تورم کشور هم بیشتر است. اما علت این "گرانی بیقاعده" چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

مایک مانیان، دروازه بان میلان، می‌گوید باور دارد که با تلاشی که دارد، می‌تواند بهترین دروازه بان جهان شود.

وب‌گاه الف

انقلاب اسلامی منادی ارزش‌های جدید در جهان امروز در حوزه «خودسازی»، «جامعه‌پردازی» و «تمدن‌سازی» است.