یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

یکی از رایج‌ترین عوارض ماساژ ایجاد التهاب، قرمزی و حتی کبودی روی پوست است؛ حالا در نظر بگیرید که ماساژ صورت چقدر می‌تواند حساس باشد.

وب‌گاه ورزش سه

مهران شدیدی‌پور، دستیار سابق مهدی مهدوی‌کیا، به تیم تبی اف سی سوئد پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معیار انتخاب پژوهشگران پراستناد علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری کشورمان از سوی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) بر اساس نشریات ایرانی، تعداد استناد‌های صورت گرفته به تولیدات علمی آن‌ها است که اسامی اساتید دانشگاه تهران که در این فهرست حضور دارند، بر اساس فراوانی استنادات ایشان به این ترتیب است: احمد پوراحمد (علوم جغرافیایی)،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر امروز در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان الاقصی به این واقعیت رسید که اسرائیل به فرموده امام راحل یک عده سرطانی است که وجودش جز رنج و کشتار دستاورد دیگری ندارد؛ یقین بدانید رژیم صهیونیستی از اینجای کار تا انتهای نابودی فقط باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب...

وب‌گاه الف

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد و این عین بن‌بستی است که به واسطه حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان‌الاقصی ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحولات اخیر در سرزمین فلسطین، چشم بشریت را به روی حقایق باز کرد و جهان به همان موضع انقلاب اسلامی ایران در 44 سال اخیر رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

معتقد نیستم که سینماگران به ادبیات دفاع مقدس توجه نمی‌کنند. شاید بهتر این است بگویم که سینماگران سختگیرتر شده‌اند و به دنبال زاویه‌ای جدید برای روایت در فیلم دفاع مقدس هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت انتخابات 11 اسفند صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو با بیان اینکه آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را رسالت تمام شما دانشجویان می‌دانم گفت: آرمان‌خواهی همراه با واقع‌بینی کشور را نجات می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئولان کشور به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌های کشور حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در مراسم یادبود داریوش مهرجویی در قالب تحلیل و بررسی سینمای داریوش مهرجویی، میراث مهرجویی برای سینمای ایران مورد واکاوی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «در قلمرو اندیشه» در 4 بخش و 27 فصل مسائل و موضوعات متنوعی را به بحث و بررسی می‌گذارد. «تقسیم مکاتب فلسفی»، «اختلاف در اصطلاح کلمه متافیزیک»، «متافیزیک به معنای اصالت دادن به ذهن آدمی»، «اصول عالی جهان طبیعت»، «اصل نظم به معنای تاثیر متقابل»، «ارتباط سه قلمرو علم، نظریه و فلسفه»، «فقر فلسفی»، «نظری درباره شخصیت ابن‌سینا»، «علیت از دیدگاه قرآن»،...

خبرگزاری تسنیم

احمد طالبی‌نژاد منتقد سینما در مراسم یادبود داریوش مهرجویی عنوان کرد که مهرجویی مشغول نگارش یک پایان‌نامه درباره حضرت ابراهیم بود. همچنین نمایندگان اتحادیه تهیه‌کنندگان با هیئت رئیسه و مدیرعامل خانه سینما دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه 15 آذر 1402 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه بود. در نشست صمیمی «بر بال پروانه‌ها» کودکان، نوجوانان، مربیان و خانواده‌های کودکان حضور داشتند و چالش‌ها و دغدغه‌هایشان را با حامد علامتی مدیرعامل کانون و معاونان مطرح کردند. مدیرعامل کانون پرورش فکری پس از شنیدن صحبت‌های حاضران به پاسخ‌گویی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسم یادبود داریوش مهرجویی در قالب تحلیل و بررسی سینمای داریوش مهرجویی، میراث مهرجویی برای سینمای ایران مورد واکاوی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران، مراسم یادبود داریوش مهرجویی در قالب تحلیل و بررسی سینمای داریوش مهرجویی همزمان با چهلمین روز درگذشت فیلمساز جریان‌ساز سینمای ایران، عصر روز سه‌شنبه، 14 آذر ماه سال جاری با حضور جواد طوسی، احمد طالبی نژاد پژوهشگران سینما و از اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران، مرتضی...