دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دومین جلد کتاب «تاریخ مکتب‌ها و باورها در ایران و اسلام» نوشته پروفسور حسن انصاری منتشر شد. پیش از این (سال 1395) نخستین جلد این کتاب با عنوان اصلی «تشیع امامی در بستر تحول» به همت نشر ماهی منتشر شده بود و حالا جلد دوم آن با عنوانِ اصلی «دین و دولت در اندیشه سیاسی اسلام» توسط همین ناشر منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در سی‌ونهمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامک انبوه، اعضا بر مدیریت اپراتورهای مجازی پیامک انبوه و تعیین تکلیف سامانه‌های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی دروس حکمت و علوم عقلی در سال تحصیلی پیش رو با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در محل حوزه علمیه امام رضا علیه السلام تهران برگزار می‌شود. براساس این گزارش، حجت الاسلام ناصر پناهی پارچین مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) ضمن اعلام این خبر گفت: از دیرباز شهر تهران به عنوان شهر هزار حکیم مشهور بوده و احیای این عنوان نیازمند ایجاد کرسی‌های حکمت و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «جلال امیدیان» مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: برای دیدار با استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، امیدوارم در بازی فردا (جمعه 5 آبان ماه) بازیکنان‌مان با تمرکز کافی در زمین حاضر شوند و بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و دیدار با استقلال در ورزشگاه...

وب‌گاه ورزش سه

مربی آلومینیوم اراک می گوید که تیم آنها تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل آنها بازی به بازی پیش می روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: حساسیت ماموریت‌های نیرو‌های مسلح که همان دفاع همه جانبه از تمامیت ارضی کشور و همچنین دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / در سوره غافر و آیه 11 آمده است: «أَمَتَنَا اثنَتَینِ وَ أَحیَیتَنَا اثنَتَینِ»؛ آن‌ها می‌گویند خدایا ما را دو بار میراندی و دو بار زنده کردی و اکنون به گناهان خودمان معترف هستیم آیا راهی برای خروج وجود دارد؟؛ علامه طباطبایی فرموده است که یکی از مرگ‌ها انسان را به برزخ و دیگری انسان را به قیامت منتقل می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن ارزیابی تهاجم حماس، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر تهاجم حماس دچار غافلگیری استراتژیک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: اسرائیل غاصب برای غلبه بر پیامدهای شکست استراتژیک با هدف بازدارندگی در حمله زمینی به غزه حتماً گرفتار هزینه‌های فراوان خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

بر پایه تجربیات داخلی و خارجی، سربازی در شکل کنونی آن برای جامعه ایرانی کارکرد چندانی ندارد و نیاز به تغییر شکل و به‌روزرسانی آن، بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن ارزیابی تهاجم حماس، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر تهاجم حماس دچار غافلگیری استراتژیک شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، 300 استاد دانشگاه از سراسر جهان در نامه‌ای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار ممانعت از نسل‌کشی مردم غزه توسط صهیونیست‌ها شدند. سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمدرضا مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، سعیدرضا عاملی استاد دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا مرندی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه آن‌هایی که باید دو سال از عمرشان را در پادگان‌ها بگذرانند، حالا دیگر احتمالاً فهمیده باشند که سازمان وظیفه عمومی، دوره خدمت را کوتاه کرده است. خبر، سه‌روز پیش اعلام شد: «با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا، مدت خدمت دوره ضرورت تمام سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند، به مدت 3ماه کاهش یافت.» خبر به گوش سربازان وظیفه رسیده است. همه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان بسیج مستضعفین سراسر کشور امروز پنجشنبه اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج از سوی حضرت امام (رحمت الله علیه) شامل ایجاد بازدارندگی در برابر آمریکا با تشکیل بسیج مستضعفین و بسیج بیست میلیونی و گسترش آن به عنوان ارتش جهان اسلام بود. وی افزود: سازمان بسیج و فرماندهان با...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: فرماندهان و رزمندگان با تدبیر و شجاع حماس به خوبی قادر به مقاومت و ایستادگی در جنگ طولانی در برابر واحدهای زرهی و مکانیزه ارتش متجاوز صهیونیستی هستند و شکست دیگری را بر ارتش اسرائیل تحمیل خواهند کرد.