دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «ماه دیدم» در حوزه هنری و در سالن مهر برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

استاندار مشهد مقدس از فعالیت گسترده زنان آزاده عرصه رسانه برای پیام‌رسانی و مقابله با تروریسم جهانی تقدیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: علیرضا پناهیان گفت: مبارزه با بی‌عدالتی لازم است اما با چه چیزی می‌خواهید به مبارزه با بی عدالتی بپردازید؟ جایگزین بی عدالتی چیست؟ الآن بی‌عدالتی یکی از مشکلات ما است؛ با بی‌عرضگی مسئولین و انواع ناتوانی‌ها مواجه هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید با حضور زنان رسانه‌ای بیش از 40 کشور جهان در مشهد مقدس آغاز شد. نخستین جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید با شعار «زنان روشنگری می‌کنند» به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» برنامه ریزی شده است که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید. شیرین ابوعاقله (3 آوریل 1971 - 11 مه 2022) خبرنگار فلسطینی بود...

وب‌گاه گسترش

فلسفه برگزاری نمایشگاه‌های فناورانه از آنجایی شکل گرفت که شرکت‌ها و صنایع مادر بتوانند از جدیدترین دستاوردهای فناورانه آگاه شوند و از نزدیک شاهد ارائه راه‌حل‌های شرکت‌های کوچک دانش‌بنیانی باشند. در واقع این نمایشگاه‌ها بستری برای معرفی و گسترش محصولات شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان است و به عنوان یکی از عرصه‌های مهم در زمینه همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های مادر شناخته می‌شوند....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنفرانس علمی و کاربردی «انسان خیرخواه در میراث فارابی، جامعه خیرخواه و اخلاق امروز» 24 اکتبر 2023/ 5 آبان ماه 1402 در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. در این کنفرانس که با مشارکت پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم ج. ا. ا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ج. ا. ا و دانشگاه ملی فارابی قزاقستان برگزار می‌شود، شش تن از فارابی شناسان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «سیری در سیره نبوی» به نویسندگی شهید مرتضی مطهری، کندوکاوی در سیره پیغمبر اکرم (ص) انجام می‌دهد و مانند دریایی است که هرچه بیشتر به آن می‌پردازیم، دریا عمیق‌تر و بحث گسترده‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر گفت: برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی وزارت صمت با گردن نگرفتن سامانه یکپارچه خودرو در حال تکرار تجربه شکست خورده برای حذف رانت در بازار خودرو است که خودروسازان هم با کاهش عرضه خودرو به بازار و تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی، در حال ایجاد اختلال در بازار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حسن ابوهنیه پژوهشگر فلسفه سیاسی میگوید قبل از جنگ سوریه، اکثر جامعه اردن از نظر سیاسی با ایران همدل بودند و معتقد بودند که ایران یک پروژه سیاسی برای مبارزه با امپریالیسم دارد. اما با وقوع جنگ سوریه در آن زمان، اصطلاح شیعه به صورت سیاسی ظاهر شد و محدودیت های شیعیان اردن فزونی یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هادی حجازی‌فر بازیگر، نویسنده و کارگردان اثر عاشورا با حضور در برنامه «حماسه خوان» درباره این سریال صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بدنبال انتشار یادداشت شهاب اسفندیاری رئیس دانشکده صداوسیما که به حمایت روزنامه همشهری از جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی انتقاد کرده و او را از ورود به سیاست برحذر داشته بود، این روزنامه واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

شاید نتوانیم بسیاری از مشکلات خود در رابطه با عشق، کسب و کار، و خواسته هایمان را یک «رنج بزرگ» بنامیم اما فلسفه می تواند در همین موارد نیز به ما کمک های بزرگی بکند. با هر مشکلی که اکنون مواجه هستید، به احتمال خیلی زیاد شخصی دیگر قبل از شما آن را تجربه کرده است! و تجربه و خرد آن شخص، از طریق فلسفه به ما رسیده است. این خرد در طول تاریخ توسط برده ها، شاعران، امپراتورها، سیاست مداران، سربازان،...

وب‌گاه خبر آنلاین

چند ثانیه نوشت: با دو استاد دیگر دانشگاه هنر قطع همکاری شد