دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «شیپور چاودار» ساخته کارگردانی از شهر سن‌سباستین بهترین فیلم جشنواره 2023 شد و صدف طلایی جشنواره را ربود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، در مراسم اختتامیه هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم سن‌سباستین، «شیپور چاودار» دومین فیلم از کارگردان اسپانیایی ژایونی کامبوردا موفق به کسب جایزه صدف طلایی، برترین جایزه جشنواره شد تا برای چهارمین سال متوالی معتبرترین جایزه جشنواره به یک کارگردان زن برسد. هیات داوران بین‌المللی، متشکل از کارگردان فرانسوی کلر دنی، در کنار بازیگر و...

وب‌گاه فرارو

ماجرای بانوی اول را حتما شنیده اید. خیلی‌ها به حرف‌های خانم رئیسی نقد جدی داشتند. از هر سمت و سو؛ و شاید از سمت نیرو‌های اصولگرا بیشتر. کلی هم حرف حسابی این وسط زده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ورسانه پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، با اشاره به برگزاری رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان گفت: یکی از اهداف پژوهشکده شورای نگهبان آشنایی هرچه دقیق‌تر و بیشتر جامعه حقوقی کشور با موضوعات مرتبط با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف و برای مخاطبان گوناگون است. وی افزود: یکی از موضوعات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«شفافیت» قرار بود فقط شعار انتخاباتی باشد، اما گریبان اصولگرایان را گرفته است. در موسم انتخابات، شفافیت کلیدواژه‌ای بود که اصولگرایان برای رسیدن به قدرت اجرائی یکپارچه خود به آن تکیه کردند، اما در عمل زمانی که نوبت به اجرا رسید، شفافیت بلای کارشان شد؛ چون نه اراده و نه تمایلی برای شفافیت داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین دوره طرح ملی اعتلاء به منظور توان افزایی دستیاران آموزشی استان تهران با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جهانبخش محبی نیا عضو کمیته ملی اساتید طرح اعتلاء و استاد برجسته داشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

ماجرای بانوی اول را حتما شنیده اید. خیلی ها به حرف های خانم رئیسی نقد جدی داشتند. از هر سمت و سو. و شاید از سمت نیروهای اصولگرا بیشتر. کلی هم حرف حسابی این وسط زده شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: یکی از مهمترین ارکان اساسی تحول «علم و آگاهی» است، بدون علم و آگاهی و معرفت، تحول شکل نمی‌گیرد. در تحول که یک امر انسانی است، ضمن اینکه اراده انسانی لازم است، آگاهی و دانش لازم است تا معلوم شود که انسان در این تحول می‌خواهد چه کار بکند و به کجا برود.

وب‌گاه ورزش سه

جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی تاتنهام، برخلاف ادعای یورگن کلوپ که ادعا کرد هر دو کارت قرمز بازی تاتنهام - لیورپول اشتباه بودند، در مصاحبه‌ای مدعی شد که کارت قرمز کورتیس جونز صحیح بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز بزرگداشت مولانا، آلبوم موسیقی «ماه دیدم» اثر استاد حمید قربانی و آهنگسازی افشین و سپهر رامین رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنان خانم جمیله علم‌الهدی همسر رئیسی درباره بانوی اول کشور با واکنش‌های عمدتا منفی نیروهای انقلابی مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری اصولگرای تسنیم به اظهارات همسر رئیس جمهور درباره «بانوی اول» واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنان خانم جمیله علم‌الهدی همسر آیت‌الله رئیسی درباره بانوی اول کشور با واکنش‌های عمدتا منفی نیروهای انقلابی مواجه شد.

وب‌گاه ورزش سه

ناپولی موفق شد با ارائه یک بازی برتر در خانه لچه، با کسب دومین پیروزی پیاپی در سری آ، کمی بحران های اطراف تیم را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسائل دینی گفت: الآن بی‌عدالتی یکی از مشکلات ما است؛ با بی‌عرضگی مسئولین و انواع ناتوانی‌ها مواجه هستیم. می‌گوید بی‌عدالتی نمی‌کنم، یعنی رانت‌خواری نمی‌کنم، ولی هیچ کاری هم نمی‌کنم. چرا باید یک بی‌عرضه مسئول شود؟

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «ماه دیدم» در حوزه هنری و در سالن مهر برگزار شد.