دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امام جمعه اردبیل گفت: رؤسای جمهور آمریکا در کاخ سفید به طرف سفارت اسرائیل نماز می‌خوانند بوش خودش به این مطلب تصریح کرد آنها مدیون آیپک هستند و برای آنها ملامتی نیست چون مدیون هستند اما نام یک مسلمان از اسلام گرفته شده است یا باید این اسم برداشته شود و یا باید به اقتضای آن عمل شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل محاکم تهران گفت: انتظار داریم سرپرستان مجتمع‌های قضائی نیروهای شایسته خود را معرفی و توانمندی‌های آنها را اعلام کنند. شست هم اندیشی شورای معاونان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور رئیس کل، معاونان و مدیران قضائی ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضائی 24 گانه تهران بزرگ برگزار شد. ربیع‌اله قربانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست بر شناخت عمیق...

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه صداوسیما با انتقاد از گفتگوی جمیله علم الهدی در امریکا از او خواست به حوزه آموزش برگردد. شهاب اسفندیاری، عضو شورای عالی سینما و رئیس دانشکده صداوسیما در رشته توئیتی با انتقاد از اغراق گویی ها درباره همسر رئیس جمهور نوشته است؛ ضمن احترام به دوستان روزنامه‌ی همشهری، با این اغراق‌ها و گزاف‌گویی‌ها و قطبی‌سازی‌ها مخالفم و این ادبیات و برخی مطالب مشابه این روزها را برای سرکار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قربانی گفت: باید از کار هیجانی، تبلیغاتی و نمایشی در حوزه مدیریت خود دوری کنیم و واقعیتی را انعکاس دهیم که در واقع برای آن برنامه ریزی و کار عملیاتی کرده باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آثار متنوعی درباره شمس تبریزی تهیه شده است که برخی برای نوجوانان و برخی مناسب بزرگسالان است؛ در میان آن‌ها کتاب‌هایی در حوزه فلسفه و آثاری در سبک داستان و رمان نوشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای عالی سینما به یادداشت روزنامه همشهری که به تعریف و تمجید از همسر رئیس جمهور پرداخته است واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

به عنوان یک برادر خیرخواه توصیه‌ی شخصی‌ام به سرکار خانم دکتر علم‌الهدی این است که در همان عرصه‌ی تخصصی و بسیار با اهمیتی که سال‌ها در آن درخشیده‌اند، یعنی فلسفه تعلیم و تربیت، به خدمات ارزنده‌ی آموزشی و پژوهشی مشغول باشند و از ورود به عرصه‌ی پرمخاطره‌ی سیاست پرهیز کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مولانا در سراسر آثارش حتی یک بیت در مدح شاهان ندارد و از این حیث او در تمام ادبیات فارسی کم‌نظیر است. او افزون بر اینکه خود به مداحی نپرداخته است، با تحلیل‌های دقیق و مؤثر به خوبی نشان داده است که مداحی می‌تواند باعث غرور و سرکشی حاکمان شود و آنها را به تباهی بکشاند. بنابراین هم حاکمان به خاطر مصالح خود، نباید اجازه مداحی به دیگران بدهند و هم شهروندان نباید با مداحی کردن، زمینه را برای...

وب‌گاه ورزش سه

اصغر رحیمی می‌گوید اینکه داوری ها اینگونه جانبدارانه باشد و برخی رشته ها صدها کیلومتر از محل برگزاری بازیها و شهر میزبان فاصله داشته باشد با فلسفه و روح برگزاری بازیها منافات دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه گفت: تفاوت نمرات طبقه پایین و بالای اقتصادی دانش‌آموزان ایران در آزمون پرلز 112 نمره بود در حالیکه تفاوت معدل این طبقات در کل آزمون پرلز 86 نمره بود و این نشان می‌دهد دانش‌آموزان طبقات پایین نمی‌توانند رشد کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که یکی از فلسفه‌های تشکیل بسیج ادارات کاهش بروکراسی بود، گفت: وزارت راه در دوران دفاع مقدس 500 شهید و 10 هزار ایثارگر داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم بستان‌آباد گفت: آقای رئیسی با طرح شفافیت قوای سه‌گانه که طرحی نیم بند بوده و نمایشی از شفافیت بود مخالفت کردند و به رهبری نامه نوشتند. معلوم است دولت سر همراهی با موضوع شفافیت ندارد در حالی که این طرح به حوزه دولت خیلی کم ورود پیدا کرده بود و همین را هم برنتابیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم بستان‌آباد گفت: آقای رئیسی با طرح شفافیت قوای سه‌گانه که طرحی نیم بند بوده و نمایشی از شفافیت بود مخالفت کردند و به رهبری نامه نوشتند. معلوم است دولت سر همراهی با موضوع شفافیت ندارد در حالی که این طرح به حوزه دولت خیلی کم ورود پیدا کرده بود و همین را هم برنتابیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز ما آنقدر قوی شده‌ایم که دشمنان ما مثل آمریکا و صهیونیست حتی تصور حمله به ما را ندارند. البته ما نباید ساده اندیشی کنیم و همیشه بایست برای دفاع خودمان را آماده کنیم. هزینه آماده شدن برای دفاع و هزینه قوی شدن، بسیار کمتر از هزینه یک جنگ جدید است.