دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست علمی "تخصصی اولویت‌ها و تقسیم کار ملی در حکمرانی هوش مصنوعی" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، رضوی‌زاده رئیس پژوهشگاه فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات و نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، دفاع، آموزش و پرورش، مرکز...

وب‌گاه مشرق نیوز

اخبار ضد و نقیضی درباره نحوه فعالیت سامانه یکپارچه مطرح می‌شود؛ اینطور که پیداست خود خودروسازها مسؤول فروش خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «بیژن عبدالکریمی» استاد فلسفه در تشریح تحولاتی که از تفاوت‌های نسل جدید و قدیم منشا می‌گیرد بیان می‌دارد: نباید تصور کرد که بچه‌های جدید حکومت را نفی می‌کنند بلکه اصولا اتوریته را نمی‌بینند و از این رو نباید ویژگی‌های این نسل را از منظر سیاسی نگریست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کلهر گفت: چرا اکثر فرزندان مسئولین و انقلابیون درست برعکس پدران و مادرانشان، بیگانه، بی میل و رغبت و حتی متنفر از انقلاب شده اند؟ مهدی کلهر مشاور رسان های محمود احمدی نژادگفت: چرا اکثر فرزندان مسئولین و انقلابیون درست برعکس پدران و مادرانشان، بیگانه، بی میل و رغبت و حتی متنفر از انقلاب شده اند؟ به گزارش عرشه آنلاین، مهدی کلهر مشاور رسان های محمود احمدی نژاد گفت: چرا فکر کردند که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه مناظره «دانشگاه و جریان‌سازی اجتماعی» روز یکشنبه نهم مهرماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور ابراهیم آزادگان، عضو گروه فلسفه علم (استاد دانشگاه صنعتی شریف) و میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات (استاد دانشگاه علامه طباطبایی) برگزار شد. ابراهیم آزادگان گفت: دانشگاه محل ورود نسل جوان به یک عرصه اجتماعی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی کلهر، مشاور رسانه ای دولت نهم و دهم و مشاور پیشین رئیس سازمان صداوسیما به جماران گفت: امروز فقط با تکیه بر خمینی (س) و وصیت نامه ایشان و توصیه‌های ایشان می‌توانیم از مشکلات داخلی خودمان، عبور کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال اوکراین درباره مسابقه با ایران گفت: با جدیت برای این دیدار آماده شده بودیم چون می دانستیم ایران تیم بسیار قدرتمندی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ و حامیان او در ماه‌های اخیربه طور تلویحی به اندیشه‌های برنی‌سندرز سناتور دمکرات نزیدک به اندیشه چپ تمایل نشان داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز، به جماران گفت: الآن به طور کلی حتی اگر کشورهای آمریکای لاتین هم نهضت و مقاومتی می‌بینیم، به خاطر افکار امام خمینی (س) است. ما موظف هستیم این امام را به درستی بشناسیم، به دیگران بشناسانیم و شبهات، اشکالات یا حتی سؤالاتی که مطرح می‌کنند را به درستی پاسخ اقناعی بدهیم و اصل را بر روشنگری و آگاه‌سازی بگذاریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیژن میرباقری، هاتف علیمردانی، محمدرضا شفاه، مریم بحرالعلومی، امیر بوالی، یوسف منصوری و امیر پذیرفته به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار داستانی چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.