دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مدیر مرکز تخصصی اسرا گفت: مرکز تخصصی اسراء و مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) تهران تحت اشراف آیت الله العظمی جوادی آملی از میان برادران طلبه واجد شرایط برای سال تحصیلی جدید1403-1402، دانش پژوه می‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مبلغ فرهنگی به نقش مهم هشت سال دفاع مقدس به عنوان نمونه بارز و کامل فرهنگ ایثار در جامعه تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری و نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت ترامپ فقط برای در امان ماندن از زندانی شدن به دلیل اتهاماتی که با آن مواجه است، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

وب‌گاه فرارو

در بین کشورهای جهان، 10 کشور هستند که بیشترین میراث جهانی ثبت شده در یونسکو دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور مالیاتی، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی در ابتدای جلسه با تأکید بر اهمیت مبارزه با فرار مالیاتی در سه بعد اصلاح فرایندی، مواجهه با دانه درشت‌ها و تغییر رفتار در تخلفات پرتکرار، فلسفه تشکیل کارگروه را ایجاد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پاسخ‌دهی به مطالبات به حق آحاد جامعه برای مبارزه با فرار مالیاتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سوگ آیت الله صلواتی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو رگیلون در مصاحبه‌ای درمورد رابطه‌اش با اریک تن هاخ و انتقالش از تاتنهام به منچستر یونایتد صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزار سال پیش در چنین روزی اسبان می‌تاختند و چنگیز آنکه می‌گفت؛ آسمان فرمانروایش کرده با سلطان بدقلق ایران محمد خوارزمشاه در افتاد و به انتقام کشتار بازرگانانش به ایران تاخت. بازی عجیبی در جریان بود. شمشیرهای آهیخته بر پیکر مردمان فرود می‌آمد و تکه‌تکه‌شان می‌کرد. جوی خون در ایران به راه افتاده بود. مردان بر زمین می‌غلتیدند و زنان و کودکان در بند و زنجیر ناله می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سایپا معتقد است شایسته برتری مقابل مس کرمان بودند و نمایش خوبی داشتند.

وب‌گاه فرارو

سوگواری کردن تلاشی است برای تبدیل کردن ضرر به سود با کیمیای تخیل

خبرگزاری تسنیم

آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت تهران، با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز سوم مهر در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری تسنیم گفتگویی را با حمیدرضا راوش مبدع رژه نوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده است.