جمعه 28 اردیبهشت 1403

فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین

شبکه های سیما برای امروز، نهمین روز فروردین ماه 17 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، «موریتانیایی»، «یولی و سه قهرمان»، «لیا و فینی در دریا»، «آسمان نیمه شب»، «گربه بی دم»، «چطور ابر قهرمان شدم»، «فروچاله»، «جنگجویان آسمان»، «دونده»، «ژنرال»، «بازگشت دینا»، «زندگی الکتریکی لوئیز وین»، «دیزی کویوکا»، «جیم دگمه و سیزده دزد دریایی»، «جنجال»، «زعفرانی» و «رژیم طلایی» از جمله فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که در روز سه شنبه، نهم فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

در ادامه جدول پخش فیلم ها را مشاهده می کنید:

مشروح داستان فیلم های امروز به شرح زیر است:

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «موریتانیایی» به کارگردانی کوین مک دانلد ساعت 11 صبح امروز، نهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جودی فاستر، طاهر رحیم، شیلین وودلی، بندیکت کامبربچ و زکری لی‌وای درباره یک مسلمان موریتانیایی است که به اتهام شرکت در توطئه ی 11 سپتامبر دستگیر و به زندان گوآنتانامو منتقل می شود. او هشت سال تحت شدیدترین شکنجه های فیزیکی و روانی قرار می گیرد و در نهایت زندانبانان با موافقت رئیس جمهور از وی اعتراف اجباری و تحت شکنجه می گیرند. یک وکیل زبردست پرونده او را به عهده می گیرد و تلاش می کند مدارک اتهام وی را از دولت و سازمان اطلاعات دریافت کند اما با شدیدترین ممانعت ها روبرو می شود که...

شبکه دو سیما

شبکه دو سیما برای نهمین روز فروردین ماه یک انیمیشن سینمایی و یک فیلم سینمایی جدید آماده پخش کرده است.

انیمیشن جدید «یولی و سه قهرمان» به کارگردانی کنستانین برونزیت ساعت 8 صبح امروز از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم سینمایی خواهیم داد: پادشاهی در اثر بیماری به فکر معرفی جانشین خود می افتد. خواهرزاده وی به نام زاباوا در شهری دیگر مشغول به تحصیل است و قرار است بعد از اتمام درسش با پسری به نام یلسی ازدواج کند. در شهری که زاباوا درس می خواند امپراطوری نادان با پسرش حکم فرمایی دارد که فرصت طلب هستند. امپراطور متوجه می شود که زاباوا قرار است جانشین پادشاه شود، بنابراین تصمیم می گیرد تا این دختر را به ازدواج با پسرش درآورده و در واقع سلطنت شهر دیگر را از آن خود کند که...

همچنین فیلم سینمایی جدید «لیا و فینی در دریا» به کارگردانی توبی جنکل و سین مک کورمک هم برای ساعت 17 سه شنبه از همین شبکه آماده پخش شده است.

داستان این انیمیشن با بازی آوا کانولی، آیلین میتن، فرانک ولکر و دی بردلی بیک درباره حیوانات یک جنگل است که با هم به سفر دریایی رفته اند و در کنار هم زندگی آرامی دارند اما آذوقه غذایی آنها رو به پایان است و آنها در دریا گم شده اند و به دنبال خشکی می گردند. لیا و فینی از کشتی بیرون می افتند و در نهایت به جزیره ای می رسند که آب تاب ها در آن زندگی می کنند. فینی یک آب تاب است و فکر می کند که آب تاب دیگری در این جهان وجود ندارد اما متوجه می شود که اشتباه کرده و آب تاب ها در یک شهر مخفی زیر آب زندگی می کنند ولی...

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «آسمان نیمه شب» به کارگردانی جرج کلونی ساعت 20 و 30 دقیقه امشب از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم با بازی جرج کلونی، فلیسیتی جونز، کایل چندلر، دیوید اویلوو و دمیان بیچیر، درباره یک محقق سالخورده به نام آگوستین است که در یک رصدخانه در نزدیکی قطب شمال زندگی و تحقیق می کند، در پی بروز یک فاجعه انسانی در کره زمین که جان تقریبا تمام ساکنان آن را می گیرد، رصدخانه تخلیه می شود و قرار است افراد به مکان امنی بروند ولی او از تخلیه آنجا سر باز زده و همانجا می ماند. او سعی دارد با ایستگاه های فضایی مختلف ارتباط برقرار کند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی جدید «گربه بی دم» به کارگردانی کریستین ریلتنیوس نیز ساعت 9 صبح امروز از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: پله یک گربه کوچک است که دمش را از دست داده است و پدر بلگیتا آن را به عنوان هدیه به او داده است. پله در جنگل بعد از این که یک روباه او را دنبال می کند در رودخانه می افتد و به شهر می رسد و گربه ها او را نجات می دهند. مایک یک گربه شرور است که باشگاهی برای نمایش گربه ها ترتیب داده است و مایا هم به او کمک می کند. پله می خواهد به خانه برگردد ولی...

فیلم سینمایی جدید «چطور ابر قهرمان شدم» به کارگردانی داگلاس آتال هم ساعت 13 و 30 دقیقه از همین شبکه پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بنوییت پولوردی، پیو مرامی و ویمالا پونز، خواهیم دید: در پاریس افرادی پیدا شده اند که قدرت های خاصی دارند و می توانند از دست های خود آتش افروزی کنند و یا با نگاهشان دیگران را نابینا کنند و پلیس به دنبالشان است. یک گروه خلافکار با دزدیدن این افراد سعی دارند که از قدرت آنها برای تولید مواد مخدری نیروزا استفاده کنند.

شبکه نمایش

شبکه نمایش هم برای امروز سه شنبه، نهم فروردین ماه شش فیلم سینمایی پخش می کند.

فیلم سینمایی «فروچاله» به کارگردانی جی هون کیم ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سئونگ وون چا، کیم سئونگ گیون و کوانگ سو لی خواهیم دید: پارک دون و خانواده اش بعد از یازده سال صاحب خانه شده اند و به همین دلیل جشنی را در خانه گرفته و اقوام و دوستانشان را به خانه دعوت می کنند. در شب میهمانی باران شدیدی می بارد و باعث فرونشستن زمین می شود و گودال عمیقی در زمین ایجاد می شود و کل خانه به همراه افراد در آن به گودال سقوط می کنند. فیلم سینمایی «جنگجویان آسمان» به کارگردانی ژرار پیره ساعت 11 امروز پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بونوآ ماژیمل، کلوویس کرنیاک، ژرالدین پلاس و آلیس تالیونی خواهید دید: در یک نمایشگاه هوایی یک فروند هواپیمای میراژ2000 فرانسوی ناپدید شده و دو خلبان مامور می شوند تا هواپیما را که در حالت مخفی پرواز می کند و...

فیلم سینمایی ایرانی «دونده» به کارگردانی امیر نادری هم ساعت 13 به روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امیرو نوجوان تنهایی است که رؤیایش سفر به آن سوی خلیج فارس و آزادی است. او بطری‌های خالی، قوطی و چیزهایی از این دست را از میان زباله‌ها جمع می‌کند و می‌فروشد و با واکس‌زدن کفش خارجی‌های مقیم آبادان روزگار می‌گذراند. امیرو کم‌کم به کلاس درس شبانه می‌رود و الفبا را یادمی‌گیرد تا...

مجید نیرومند، موسی ترکی زاده و... در فیلم سینمایی «دونده» بازی کرده اند. فیلم سینمایی «ژنرال» به کارگردانی باستر کیتون و کلاید براکمن نیز برای ساعت 19 امروز آماده پخش شده است.

در این فیلم با بازی باستر کیتون، ماریون مک، چارلز هنری اسمیت و جو کیتون خواهیم دید: در زمان جنگ داخلی آمریکا، جانی گری در زندگی اش دو امید دارد: یکی لوکوموتیوی به نام ژنرال و دیگری دختری به نام آنابل لی.

فیلم سینمایی «بازگشت دینا» به کارگردانی اسک هاسلبلاچ ساعت 21 امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی ربکا امیلی ساتروپ، یاکوب اوفتبرو، آلن هاید و استینا اکبلاد، درباره دختری است که با داشتن قدرت جادویی مردم را مجبور می کند که مخفی ترین احساسات خود را بپذیرند اما در ادامه باید خانواده خود را همراه با پدر تازه پیداشده اش نجات دهد. فیلم سینمایی جدید «زندگی الکتریکی لوئیز وین» به کارگردانی ویل شارپ نیز ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ، کلر فوی، آندره‌آ ریسبرو، شارون رونی و توبی جونز در مورد نقاش معروفی به نام لوئیس وین و همسر او امیلی ریچادسون است که ماجرای یک نقاشی سورئال همراه با رابطه او و همسرش را به نمایش می گذاردو....

شبکه کودک

فیلم سینمایی «دیزی کویوکا» به کارگردانی ریکارد کوسو ساعت 14 امروز از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: دیزی دختری از یک گونه خاص حیوانی است به نام کوآکا ترکیبی از کانگورو، خرس و موش. روزی دیزی با یک جهانگرد عکس سلفی می‌اندازد و باعث می‌شود این گونه حیوانی به داشتن زیباترین لبخند معروف شوند.

شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «جیم دگمه و سیزده دزد دریایی» به کارگردانی دنیس گانزل ساعت 18 امروز، نهم فروردین ماه از شبکه امید پخش می شود.

در این فیلم با بازی هنینگ باوم، سولومون گوردون، آنت فریر، میلان پشل و ریک کاوانیان خواهیم دید: یک سال از ماجراجویی خطرناک جیم باتن و بهترین دوستش لوک در شهر اژدها می گذرد. زندگی در مورلند به آرامی پیش می رود. ناگهان ابرهای تیره ای بر روی جزیره آرام مورلند جمع می شود. باند دزدان دریایی بدنام دریافتند که اژدها خانم گریندتوت توسط جیم و لوک تسخیر شده است و حالا سوگند انتقام می گیرند و...

شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «جنجال» به کارگردانی دیوید فراریو ساعت 16 امروز از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی هاروی کایتل و مالکوم مک داول خواهیم دید: مردم مالت در اثر استعمار بریتانیا هر روز فقیر و فقیرتر می شوند. عده ای از آنها تصمیم می گیرند مقابل بریتانیا قد علم کنند و آنها را از کشور خود بیرون کنند. آنها در نهایت پس از دو سال مبارزه و قربانیان بسیاری که در این راه می دهند، موفق می شوند استقلال خود را به دست آورند و بریتانیا را از قلمرو خود بیرون کنند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «زعفرانی» به کارگردانی رضا غفاری تبار ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره مردی میانسال به نام بهرام است که بعداز فوت پدرش، یک مغازه زعفران فروشی به او ارث رسیده است. بهرام هم برخلاف پدرش نتوانسته مسیر درست کاسبی را طی کند. او فکر می کند که بدشانسی علت اصلی این همه گرفتاری و بدهی وی است اما بعد روبرو شدن با مشکلات زیاد در زندگی و به توصیه یک از کسبه قدیمی محل به کارها و اعمال گذشته خود فکر می کند و متوجه می شود که بی درایتی و زودباوری عامل شکست او در این مدت شده است.

علی اوسیوند، مرتضی رحیمی، فریده دریامج، حسین توشه، زهره مرادی، کامران دهقان و محمد حسن معینی در فیلم تلویزیونی «زعفرانی» بازی کرده اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی ساعت 11 صبح امروز با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: مهریه یک زن معادل وزن او و شوهرش است. همین امر اتفاق‌های عجیبی را به وجود می‌آورد. زن قصد گرفتن مهریه اش را دارد و خودش وزنش کم و وزن شوهرش زیاد! زن سعی در اضافه کردن وزنش دارد و شوهرش سعی می‌کند وزنش را کم کند و... مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی و پویا نجفی در فیلم سینمایی «رژیم طلایی» بازی کرده اند.

انتهای پیام

فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین 2